brummeline Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Hva er forskjellen på Nestlès 6 måneder og 8 måneders grøt? Og er det for tidlig å gi den til en på ca 7 mnd?
Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Er mer tyggemotstand, så er det vel fler ingredienser i...
Gjest Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 jeg syns 8mnd grøten er litt grovere....iallfall de jeg har sett... og det er mer å tygge på...
Hilde85 Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Jeg tror det går bra å gi h*n grøt for 8 måneder. Pia mi er snart åtte måneder og jeg begynte me 8 måneders grøt til hun når hun var 7 måneda og ei uke ca.... Det var pågrunn av hard mage da, anbefalt av helsesøster for å få i ho mer fiber og andre kornsorta. Det har gått bra det og det virker som hun er mer glad i grøt nå faktisk. Jeg har gitt fullkornsgrøt med eple. Prøv det du:)
brummeline Skrevet 23. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2006 Tusen takk for svar alle sammen. Da prøver jeg det. Og hun er veldig glad i grøt, så tror egentlig det ikke blir noe problem.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå