Anonym8579 Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Mathias tok flaska fint når han var mindre, men nå er det ca 1 mnd siden vi brukte flaska sist. I dag var pappan alene med han litt og skulle gi han mat, men det nytta ikke. Jeg prøvde når jeg kom hjem og det nytta ikke det heller. Nå blir jeg skikkelig fortvila! Er det vanlig at de først tar flaska og så ikke? Han tok sutten også frem til han var ca 2 mnd, men nå nytter ikke det heller! Noen som har noen tips?? Skal i bryllup om 3 uker og da skal mathias bli passet av mormor, men det er jo ikke så lett hvis han nekter flaska! HJELP!!!
Gjest_1001 Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 prøv tutekopp eller rett og slett en vanlig kopp (husk smekke) det funket her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå