Gå til innhold

Argh! så lei av å ha det gørr!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg anser meg som en av de heldige som har funnet en kjæreste som er en skikkelig god match på de fleste områder. MEN: vi er begge i krevende jobber + har barn så vi er mye slitne. Det er forsåvidt også greit, vi har valgt det sånn, og må bare stå i det noen år nå, men nå kommer problemet; for å få avveksling og input i en ganske slitsom a4 hverdag elsker jeg å være sosial, invitere folk, dra til folk, avtale å møte folk og gjøre ting sammenmed venner. synes jo også dette er bra for ungene, å møte andre familier og mennesker. Men kjæresten min ser ut til å synes dette er noe som krever energi, og han tar ALDRI initativ til invitere noen, dra til noen e.l. Jeg føler jeg må lokke og lure og dra for at vi i det hele tatt skal ha noe sosial omgang m andre enn familien, og det ender ofte med at det ikke blir noe av. Og da blir jo livet bare helt grått!!! bare jobb og oppvask og middagslaging. noen som har det likt? hva gjør dere? greit at jeg kan gå ut være sosial alene, men jeg vil jo så gjerne at vi som familie også skal ha en omgangskrets...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...