Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Har et ok forhold til svigermor, men av og til har man lovt til å bli irritert. Det samme har hun med meg. Jeg snakket med henne i stad og hun skal alltid fortelle hvordan hun gjorde det med sine barn. F.eks så tok ikke hun bort farlige ting, noe jeg gjør fordi jeg ikke orker å si nei hele tiden. Hun lot ikke sine barn "sove" bort dagen, mens jeg lar min sove så lenge han orker og da våkner han i 09 tiden. I svigers øyne er dagen gått da og jeg vil få late barn. Jeg sover på dagen om jeg har behov får det og det er en stor synd i hennes øyne å ikke være husmor hele forbanna tiden. Jeg lot ikke han stå i solen i sommer, mens hun flyttet rundt på lekegrinden så de fikk leke seg i solen. Han har en del allergier og det mener hun kommer av at jeg ikke lar han får smake nok på mat, eller får være i kontakt med dyr. Hun tror rett og slett at han vil bli kvitt allergiene om han får det han er allergisk mot. Hun tror jeg tuller når jeg sier han kan dø av det. Hun mener det er vår plikt å komme til henne på besøk og ikke hun til oss. Ja, jeg har lovt til å bli irritert når det man gjør ikke er godt nok i svigers øyne.
Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 He he, det var svigermor-tvertimot det:) Stikk motsatt av deg og av det som er fornuftig. Er ungen allergisk tar man da ikke å dupper nesa til ungen i hundepelsen eller setter h-n på bakken i en nyklippt plen....
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, du har lov til å bli irritert!Hadde jeg blitt også.
firemerkersmør Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Er jo typisk svigermor da. Prøv å fortelle henne at mye er forandret siden man røyka i bilen med ungene i baksetet.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Hvis han ikke er allergisk, kan det motvirke allergi å være med dyr når man er liten. Men hvis han først er allergisk, må han selvfølgelig skjermes for det. Det må da gå an å finne dokumentasjon på dette. Enten på Internett, eller ved hjelp av legen hans!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå