Sessa ruger igjen... Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 frøkna har de siste dagene nærmest kontinuerlig suttet på noe. Er det ikke smokken, så er det fingrene hennes. Stemmer ikke at hun er sulten og hun virker helt tilfreds med å suge på ting som det ikke kommer melk ut av. ;-) Noen som har det tilsvarende? Hva gjør dere... putter i smokken hele tiden? Hun er forresten 7 uker.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Sånn er gutten min nå (2mnd+1uke) Jeg tror bare de utforsker hendene sine og blir kjent med dem. Lillegutt her kan ligge kjempe lenge å bare se på hendene sine, så putter han de i munnen og sutter litt
Gjest Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Han holder bare på å utforske verden, i hvertfall den delen han når tak i og får bort til munnen som er babyers måte å undersøke ting på.
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2006 Her går tunga i et sett om hun ikke har noe å putte i gapet, så det virker ikke akkurat som hun utforsker ting noe særlig. Og er hun ikke litt for ung til å begynne med å utforske hendene nå. Tror ikke hun har oppdaget dem ennå, men klarer jo faktisk av og til å dytte på smokken med hånda hvis den så vidt har ramlet ut. Altså i dytte den inn men det virker som hun skjønner at hun må løfte på armen for å få smokken på plass. (litt stolt over at hun gjør det!!!)
Gjest Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 hehe.. lillegutt er 6 mnd og enda har han stort suttebehov! i stad satt han ved siden av meg i sofaen, jeg snudde meg for å se på noe og plutselig merket jeg et lite troll som satt og sutta på albuen min ;o) ellers så har han en sutt i hver hånd, en i hver bukselomme, en i senga, en i vogna, 5 på gulvet og en på badet ;o) sutt og vær glad for hver dag som går... ;o)
Bananamama Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Hun er nok kommet i den alderen hvor de vil begynne å utforske ting, og det fremste sanseorgan er munnen. Gi henne ting å sutte på du, litt gøy med forskjellige ting, noe hardt og noe mykt kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå