solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Fler som bare har det helt fantastisk=0) Hadde aldri trodd det ville være såååå kooooos =0). Hun er bare så snill, vakker og jeg nyter hver dag. Vi som "bare" ville ha 1 fant ut med en gang hun kom ut att dette vil vi gjøre igjen. Hadde en laaaaang fødsel og tulla fikk en hard start på livet men alt gikk bra. Tenk att hun snart er 4 måneder, tiden flyr. Over 1år siden vi fant ut att vi ventet henne=0) Nå bare nyter jeg henne og livet. Ha en riktig god helg=0) Kos til dere alle
Tredjemann på vei :D Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 så sant, så sant! kan ikke få det bedre nå, med verdens nydeligste gutt og verdens herligste samboer! skal definitivt ha flere barn ja!
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Ja, det er supert! Slitsomt til tider, men supert! Ingenting er som når en fornøyd tulle smiler og hikster i glede mot meg. Da smelter jeg helt!!!! Skal helt klart ha flere barn, men tror nok jeg skal vente litt. ;-)
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Ja det er bare helt fantastisk, er enig i det:) VEldig slitsomt til tider, men jeg ville aldri ha byttet det mot noe!! Dette skal vi også gjøre igjen:)
Gjest Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Ja:-) Jeg elsker det:-) Og mannen min elsker å være pappa :-) Hadde aldri trodd det skulle føles så bra å være mamma! Tulla mi er jo perfekt. Aner ikke hvorfor jeg har vært så heldig! God helg til deg og, Victorias mamma=0) Kjempehyggelig å høre om andre som har sllike positive opplevelser av å bli mamma:-)
Prinsemammaen Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 Ja, det er helt fantastisk!!!! Dette er meningen med livet! Lyst på en til før lillegutt er 2 år. Får se om vi rekker det mht. til jobb og sånt. Men flere skal det uansett bli!!!!!! :-)
huldretussa+ Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Det er heilt fantastisk, deilig å følge utviklinga til dei små blir berre kjekkare og kjekkare til meir respons ein får også Elskar tøtto mi (på 5 mnd) over alt på jord, håper berre at eg kan skåne henne frå verdas grusomheter. Er skikkelig hønemor og engstelig for at det kan skje henne noko, men eg må nok ta meg litt saman når ho byrjar å krype rundt å utforske verda om ein mnd eller to, ho må jo få utfolde seg også Er einig at det er mykje arbeid, men det gløymer ein lett når dei smilar og ler høgt tilbake! SUKK, då er eg berre i himmelen resten av dagen.... God helg til deg også!
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 23. september 2006 #10 Skrevet 23. september 2006 Jeg òg har det fantastisk!!!!! Jeg elsker virkelig å være hjemme med småtten. Det er så utrolig givende å se han vokse!Trodde ikke det gikk an å bli så glad i noen jeg! Har en frisk og rask guttebass på 3 mnd som smiler og ler til meg hver eneste dag. Kan livet bli bedre nå??? tror neppe det gitt!
mai mammaen til to Skrevet 23. september 2006 #11 Skrevet 23. september 2006 jeg skriver under på denne og... jeg har alltid sagt at jeg skal ha mange barn, og det skal jeg love at jeg holder på enda.. hun er bare helt super... hun er så søt der hun ligger nå, på gulvet og ruller bortover i super fart... med hvit strømpebukse på, med blonder i rompen..hehe... kan ikke skjønne at det er 4.5 mnd siden jeg fikk henne.... tiden flyr..samtidig som jeg føler jeg har hatt henne evig lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå