Gå til innhold

er helt umulig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt paa tre mnd vil bare sitte. Er han i bilstolen saa setter han seg opp selv hvis han ikke har beltet paa, samme paa fanget vaart.

Hvis vi legger ham paa gulvet gjoer han ikke annet enn aa proeve aa sette seg opp. Faar han tak i noe setter han seg opp med en gang....

Kan han sitte litt naar han kommer seg opp selv ?

Vet det er tidlig, men det blir ramaskrik her hele tiden for han vil ikke annet enn aa sitte.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja om han setter seg opp selv så kan han det har jeg hørt. men sitter han da stødig uten noe støtte allerede? Veldig tidlig ute ;)

Skrevet

Nei,han sitter ikke stoett. Men han drar seg opp etter alt, bl.a lekene paa babygymmen.... Er vanskelig aa stoppe han.

Er irriterende egentlig for han hyler i bilen da han henger fast i selene.Proever despertat aa komme opp og ender med aa sitte helt feil, uten aa lene hodet tilbake i det hele tatt. Har det langt utenfor den der babystoetten til hodet som foelger med setet.

Men tenker mest paa om han kan sitte en 3 - 4 minutter med vaar stoette naar han er saa sterk som dette ?

Hadde ikke slike problemer med eldstemann. Han var over 8 mmnd foer han satte seg opp selv og satt stoett.....

Skrevet

Tulla elsker også å sitte blir helt hysterisk om vi legger henne ned på fanget, må jo bare le av henne=0). Så lenge hun har sterke ryggmuskler er det ikke så farlig men får han bare sterke magemuskler ikke ryggmuskler er det ikke så bra sa helsesøster. Tulla er så sterk når hun ligger på magen så det var ikke noe problem att hun satt når hun føler for det. Hun er 4 måneder 4 sept.

Skrevet

4 oktober mente jeg tiden flyr =0)

Skrevet

13 oktober her...

Ja,tiden flyr. Har to smaa her og jeg skjoenner ikke hvor dagene blir av....

Tenker jeg lar han sitte litt innimellom da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...