Gå til innhold

Andre som føler seg som en dårlig mor???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 barn på under 2 år......og hverdagen er hektisk. Er ofte deprimert og føler meg som en dårlig mor. Jeg klarer rett og slett ikke å ta meg av mine to små slik jeg burde. Jeg er såååå sliten. Skriker minsten, så begynner eldstemann å skrike. Minsten hater å kjøre bil og være ute i vogna, mens eldstemann er et skikkelig utemenneske. Men han er for liten til å være ute alene. Føler ikke at jeg strekker til, og hall null energi. Andre som har det på samme måte???

Jeg sier til meg selv at det blir bedre når minsten blir litt større (2 mnd nå...), men jeg vet ikke.......

Jeg skulle absolutt ikke fått dem så tett. Men ville selfølgelig ikke vært dem foruten. Jeg elsker jo mine 2 små. Har en mann som jobber mye, men når han er hjemme så hjelper han så godt han kan :)

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skrivefeil: hall null energi = har null energi

Skrevet

helt sikkert mange i samme båt som deg når de har to eller flere med liten aldersforskjell:)

jeg føler meg selv skikkelig utbrent etter noen dager helt alene med lillegutt (10,5 mnd) så jeg kan godt forestille meg hvordan det er for deg! skal styre unna det å få en til på noen år hvis det er mulig, men alt går ikke alltid som planlagt:) det gjorde ikke førstemann her heller.

blir nok bedre etterhvert tenker jeg, om et par år i hvert fall, så du får bare holde ut så godt du kan og prøve å skaffe deg masse avlastning. få noen til å passe hvertfall et av barna slik at du kan konsentrere deg kun om en av gangen av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...