skimre Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 skal en uke til mallorca, og har jo bare brukt micro'n til middagsglass fram til nå... noen som har noen supre oppvarmingstriks?
Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Hva med å ha termos med kokende vann oppi.Hell bare vannet i en bolle og sett middagsglasset oppi bollen ? God tur : )
Solvor24 Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Dette er kanskje et "upopulært" tips, men. Når jeg er borte med babyen, shopping etc. så bare gir jeg romtemperert middag. Det funker bra det, hun spiser og er fornøyd. Pluss på Mallorca er det vell såpass varmt enda at en romtemperert middag er lunken. Det kan jo være at bebissen syntes det er like bra det, så blir hun/han ikke så innmari varm. (Du kan jo tenke selv hvor varm du blir av å spise varm middag når det er supervarmt.........)
Gjest Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 vi var på Mallorca nå for en liten stund siden. hadde ikke micro, men jeg kokte vann på kjelen, og satte tallerken åppå mens det kokte. rørte litt i middagen underveis. gikk kjempefint!! tok ikke så lang tid heller....så det blir nok mitt tips ja! God tur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå