Gå til innhold

Stellebord som tar lite plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får spørre dere om råd... Nå har jeg kjøpt en stellekommode som er altfor høy(jeg er ikke så høy, og kan derfor ikke ha en stellekommode som når meg nesten til brystet), og jeg har nettopp kjøpt et stellebord med et badekar som lekker. Når jeg skal bytte det i dag, vil jeg kjøpe noe jeg blir fornøyd med!

Saken er: Jeg vil ha en stelleplass med et stort badekar som kan være på badet. Kroken stellebordet kan stå på må maks være 75 cm langt, eller 85 cm langt OG smalt... Noen som vet om hvor jeg får kjøpt stellebord som tar lite plass? Vurderer også å bare kjøpe en større badebalje, ettersom vesla har vokst ut av den gamle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnst slik stellebord som du henger på veggen, og som du kan klappe sammen når det ikke er i bruk, tar veldig liten plass, men jeg vet ikke målene på de da.

Vi har badebalje som vi setter på gulvet til vår jr, det funker kjempe bra.

Skrevet

ikea her et stellebord fra sniglar:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15567&catalogId=10103&storeId=16&productId=12318&langId=-14&categoryId=16255&chosenPartNumber=20045205

Lengde: 72 cm

Bredde: 53 cm

Høyde: 87 cm

det har vi, og er kjempefornøyd, for det tar jo ikke "hele" badet:) og så passer de stellemadrassene som du får kjøpt i vanlige babybutikker (likte ikke den oppblåsbare varianten til ikea jeg da;) )

vi har heller kjøpt større balje vi da...

Skrevet

jeg ville bare kjøpt en vanlig kommode... vi har med balje under...den brukte vi i to uker, så kjøpte vi balje...syns det var veldig upraktisk å ha baljen under....

Skrevet

Stellebordet fra ikea er jo lite, men ingen balje under.

Skrevet

Jeg hadde valgt veggløsningen i ditt tilfelle. Da kan du justere høyden etter deg. Vi har brukt badebalje på stativ som kan klappes sammen. Andre velger å la balja stå rett på gulvet. Disse løsningene tar minst plass og varer lengst. Kjøpte badebalje på babyshop - babydan produkter.

Skrevet

Har du vanlig badekar? I såfall kan du jo kjøpe til å ha stående på det, Bagno Time Stellebord, har vi. Veldig fornøyd. Er en balje som du trekker ut istede for at du må holde den "sleipe" våte babyen din mens du må trekke stelleplaten over badebaljen som er på de fleste kommoder...Du finner bilde av det på Rudo.no.

Vi hadde tummy tub i tillegg, den brukte vi på turer, den har jo også en beroligende effekt på kolikk barn, men det hadde heldigvis ikke vår jente...

Fra hun var 5-6 mnd har jeg tappet noen cm i badekaret, lagt tuppa oppi og følgt godt med, hun ligger med ørene delvis under og plasker for harde livet... Ingen ekstra balje som tar ekstra plass..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...