Gå til innhold

Noen der har babyspeil til bilen? kjøpte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

en igår, liten og rund, men er ikke sikker på at jeg er fornøyd med den?

det er nesten umulig og se om han sover/er våken når man ser i speilet.

Er kjøpt på Torshov til 89,-

noen der vet om andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte et stort sminkespeil på biltema med noen kroker bak. Festa det til nakkestøtta foran tulla med buksestrikker. Fungerer kjempebra. Kosta sikkert 20kroner eller noe...

Skrevet

På alexi.no har de noen. De er litt dyrere enn de dere har kjøpt, men de er kjempe gode og store. Noen er som noen bamser, og da har jo barnet noe å se på også :)

Veldig viktig at speilet sitter godt fast, blir det en kræsj så vil du ikke at det skal fyke i lufta og treffe barnet... De på alexi sitter godt, iallefall det vi kjøpte som var det sorte (ikke bamsespeil).

Skrevet

Har hengt opp den store tøy "boka" fra Go boken foran han jeg, den har litt farger og ting og se på + at jeg ser han i speilet fram.

Skrevet

Jeg har også kjøpt det på Alexis. Kjøpte først et billig på biltema, men det ble alt for lite til å se noe i. Så så jeg en link til alexis.no her inne og falt for speilene med bamser på! Har kjøpt det med pandaen og er kjempefornøyd med det. Ellers har de jo også det på Babyshop som koster 400 eller noe.

Skrevet

Mannen min kjøpte hos biltema fyngerer veldig bra.

Skrevet

Vi kjøpte på happyland på svinesund 150-200 kr tror jeg. Rundt panoramaspeil som du plasserer på nakkestøtten. Fungerer utmerket - hadde ikke klart meg uten.

Skrevet

pappan kom hjem med sånn bilspeil en dag.. kjøpt på volvo, men har ikke montert det enda :o) skal bli greit å konne se hva pjokken bedriver baki stolen sin ;)

Skrevet

Jeg kjøpte en bamse med snorer på armer og ben, så jeg bandt den fast i nettingen bak nakkestøtta. Også hadde vi et speil liggende. Helt genialt - og billig.

Skrevet

Vi kjøpte også en kjempebillig vanlig først, så avanserte vi til alexi.no og bamsene med speil... Stor og god speil, kosta 269. Har kjøpt til både søstern og søskenbarn så husker prisen godt :-)

Speilen knuses ikke ved krasj, den er plexi eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...