Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 ... for svigermor at snuppa sover hele natten? Det har vært det store samtaleemnet siden dag 1!! "er hun snill?" "sover hun hele natten nå da...?" Heldigvis er det sønnen sin hun driver å spør ut da, jeg får bare med meg bruddstykker av samtalen, og er sjeleglad for at det ikke er jeg som må svare - hadde antageligvis klort ut et eller annet. Er møkk lei de spørsmåla.. I dag ble til og med han irritert.. hehe. For søstra han hadde vært sååååå glad når barna sov hele natta da.. ja, og så??? Hvorfor er det så viktig at jeg som får penger av staten for å være hjemme et år for å ta meg av det viktigste i livet mitt sover hele natten, når det faktisk er greit for meg å nattamme 1-2 ganger? Skjønner ikke det.. skjønner heller ikke hvorfor det er så interessant å vite for henne... Før eller siden, når snuppa ikke vil ha den kosen lenger (det er ikke fordi hun er sulten for å si det sånn), eller når jeg begynner å jobbe igjen og vi tar nattavvenning, vil hun sove hele natten.. Eller er det noe viktig jeg har gått glipp av?? Bør babyer på 7 mnd sove hele natten for sin egen del?? Forøvrig sa jo Expat i et tidligere innlegg her at å sove hele natten er 5 timer i strekk, og den kategorien faller vi inn i .. men vi har ikke noe 19-7 barn nei.. HUn vil jo sikkert bare vårt/mitt eget beste, men ærlig talt.. Er det virkelig så interessant??
firemerkersmør Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 For besteforeldre er alt barnebarna foretar seg interesant. Jeg får stadig spørsmål om han er snill, skriker mye, sove hele natten, får nok mat, mat om natten osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå