lana<3 Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Velkommen laila elin! I dag er det lørdag 23. september. Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -0 dager (0 uker) til termin lørdag 23. september 2006.
Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Gratulerer med termindagen!! Du har fortsatt tid til å ikke gå over da;-) Kjenner du noe? Jeg hadde noen runder i går kveld med vondter. Men de ga seg selvfølgelig. Har sovet som en stein i natt, til en forandring! Kanskje kroppen samler krefter?:-)
mamma`n til petter&ada Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 termin i dag jeg også...ser ikke ut som det skal skje noe i dag heller....har kynnere men det er vel det egentlig....
lana<3 Skrevet 23. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2006 det burde jo i teorien ha hendt meg noe idag etter den fødedrikken jeg mikset...men nei...lukket og låst
anntin Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Har også termin i dag, men riene ser ut til å utebli. Det er kanskje noe feil med datostemplingen på desse babyene...
Lumsk Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Jeg håper du slipper å gå for lenge over. Jeg har termin om 5 dager, men det er ingenting som tilsier at det skal skje noe her heller. Lykke til!
krølle... Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Krysser fingrene for at du slipper å holde ut stort lenger nå!! Du kan få litt fødestøv av meg hvis du lover å sende det tilbake før fredag... *blåse til deg: ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤* Barn burde produseres med sånn "skyt ut" knapp til bruk når mødrene begynner å bli rimelig sprekkferdig og lei!
Gjest Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 hmm.. så du er der enda ja! håper det løsner snart:-))
Gjest Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 ja,så er du ved termin...min var i går,og vi feira to ukers dag =0) håper du snart får din lile skatt også.
lana<3 Skrevet 23. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2006 Heeeeia Muuumi..lenge siden nå ja...jeg sliter enda...har knallvondt i magen nå, hun er helt turbo...vi var nettopp på sykehuset og besøkte mamsen min og det landet et helikopter...tror aldri jeg har kjent henne sprelle sånn så skyndet meg inn i bilen, men ennå en time etter er hun helt vill, har ikke døv baby jeg iallefall....hi hi Igår prøvde jeg den stoooore fy fy fy fy drikken...lakserolje...fikk bare noen få kynnere, sov greit nok for det om...baby Letizia sov seg gjennom alt og begynte ikke morgen gymnastikken før klokken ni idag... Attpåklatt jeg misunner deg...du har hatt nurket der i to uker...heldigen....jeg og vil...men nå er det ikke lenge igjen...
Gjest Skrevet 23. september 2006 #11 Skrevet 23. september 2006 ja,jeg er heldig =0) men jeg har bestemt at din tur kommer nå.helst iløpet av et døgn.nå har du nemlig rett på den plassen i køen,hehe..ka da ikke gå over termin kan du skjønne...så husj med seg.kom deg på føden nå =0)
lana<3 Skrevet 23. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 23. september 2006 Jeg har hatt uregelmessige tak i hele dag som igår før jeg tok oljen...fikk faktisk mye svakere tak etter jeg tok oljen....men de er helt uregelmessige og det kommer et her og et der...noen med en time tilogmed mellom og andre med 20 min mellomrom...men noe skjer iallefall tror jeg...håper det går av seg selv iallefall..veeeeldig snart...attpåklatt har du lagt ut skrytebilder på albumsiden din og hva ligger du under som??
Gjest Skrevet 23. september 2006 #13 Skrevet 23. september 2006 håper du snart får skikkelige tak da.er slitsomt å gå slik hele tiden. jeg har da vel lagt ut bilder kan du skjønne,hehe...av begge nurkene.ligger under nicket mitt attpåklatt 22.9
lana<3 Skrevet 23. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 23. september 2006 ja da må jeg ut og kikke på dem...
lana<3 Skrevet 23. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 23. september 2006 Da fant jeg dem...så søte bilder...så søte at akkurat når jeg så på dem fikk jeg DEN sammentrekningen..måtte opp og gå litt...
Gjest Skrevet 23. september 2006 #16 Skrevet 23. september 2006 da må du se enda mer,hehee......hadde gjort seg at du kom i fødsel da =0) min knært ligner 7 far i huset,hehe...rynkete og liten.men han har lagt godt på seg til nå da.han andre er jo rene kjempen i forhold =0) håper du får skikkelige rier snart da.syns virkelig du har plagdes lenge nok med div jeg.
lana<3 Skrevet 23. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 23. september 2006 Jeg får nok ei lita rynkete jeg også siden hun er så liten og det er lite fostervann... Jeg har nå hatt to sterke tak på en halvtime...dette lover bra...rett tiden også...pleier å ta seg opp utover kveld/natt og roer seg vanligvis på morgen kvisten hvis det er falsk alarm.....
Gjest Skrevet 23. september 2006 #18 Skrevet 23. september 2006 Heeeeei! Lykke til da om det begynner å skje ting:) Så spennende! Vi er endelig kommet hjem vi:) Hvordan er formen din? Utover takene, mye energi eller sliten?
lana<3 Skrevet 23. september 2006 Forfatter #19 Skrevet 23. september 2006 Heia Tillab...fikk se bilde av den lille jenta di...sååå skjønn... hørte du hadde kvikk fødsel inne på føden...håper det er min tur snart....de harsavnet deg volsomt her inne...og du har fått laaaaange gratulasjonshilsner...
Gjest Skrevet 23. september 2006 #20 Skrevet 23. september 2006 da krysser jeg fingrene for at dette er ekte saker,og ikke maserier =0) ja,du har lite fvann du.lurer på om jeg hadde det også,men di sier alt var ok.var så rart han var så rynkete.og ikke fant di ut hvorfor han ikke hadde lagt på seg mer....surt å ikke vite egentlig.men jeg tror vekstaviket var større enn 10% ja.siden han liksom skulle være 2700 i uke 35....men jeg er glad jeg er ferdig,og at gutten vokser slik han skal nå. du skal se prinsessa di er større enn di tror =0) jeg tar slike målinger med en klype salt jeg.di har bomma på vekta her på di 4 siste ungene.så jeg stoler ikke helt på slikt,hehe
lana<3 Skrevet 23. september 2006 Forfatter #21 Skrevet 23. september 2006 Får se hvor stor hun er når hun kommer ut...hun er litt under gjennomsnittet...håper hun kommer seg opp mot 3000 gram iallefall...ellers kommer jeg vel til å være bekymret over vekta hennes når hun kommer ut.... Glemte å si til deg tillab at formen har vært litt varirerende...har pådratt meg nye vondter etter svigers kom...for det om de ikke egentlig krever noe, så blir det mer springing uansett...puuuh...ja ja ikke lenge igjen nå..og kanskje det er bare greit å bevege seg litt mer nå så hun siger fortere ned... til en dag det bare sier swwooopppp...
Gjest Skrevet 23. september 2006 #22 Skrevet 23. september 2006 Får håpe mona eller eigis sender over bilder når lille din kommer da:) Jeg er skikkelig spent og krysser fingrene for at det ikke er lenge til nå! Hadde ingen kvikkfødsel dessverre, 14 timer fra ankomst på sykehuset... Trengte vel å jobbe litt når jeg først hadde ventet så lenge på henne:) hehe
lana<3 Skrevet 23. september 2006 Forfatter #23 Skrevet 23. september 2006 ja det skal jeg absolutt få monus til å gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå