Gjest Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Heia. Nå er det lenge sidne jeg har vært her inne etter at gutta har kommet ut ;-) HVordan går det med dere? Gutta mine er like snille som de alltid har vært, men har ikke hatt tid til og vært her så mye... husarbeid, sliten etter en lang dag, og har hatt store bekkenproblemer etter det grusomme svangerskapet..., men er på vei oppover den lange bakken til å bli like sprek og frisk som jeg var før sv. Litt om gutta for de som husker meg..hehe.. 7 mnd siden jeg var her, men ser at det er noen kjente nick her. De krabber ikke enda, men de ruller seg frammover.. hver sin måte komme seg fram på..., de liker ikke den kjøpa middagsmaten, så der står jeg på kjøkkenet og lager middag, men grøt liker de. Endelig har mannen min fått meg på kjøkkenet igjen.sukk... de har fått 2 tenner hver og sliter litt for tiden med at de andre bryter snart igjennom... For å beskrive egentlig hvordan vi har det kan jeg sitere hva mannen min sa for en stund siden " -de som har bare en unge må ha en kjedelig dag" så her er det liv med lite gråting... men mye bleieskift... Og så må jeg fortelle en ting, noe jeg er stolt over jeg har full ammet begge gutta hele tiden !!! Jeg er så stolt! Det har vært slitsomt, men det gjelder å stå på, og det gjorde jeg. Så lykke til til de som sliter litt med ammingen, ikke gi opp. Dette var i korte trekk fra meg, nå er jeg spent på å få høre fra de gamle kjente som husker meg. Stor klem til dere
Trollmora Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Nå kjenner ikke jeg deg, men må bare svare. Jeg synes du er kjempeflink med 2 i samme slengen. Har to selv, men 2 1/2 år i mellom og det kan til tider være stritt nok ) Kjempeflink som fikk til amminga er du også!
Velve Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 bra jobba med amminga og gutta forøvrig! Imponerende med to....
MAJA-67 Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Hei maya68! Så koselig å se deg her inne. Takk for sist, det var veldig koselig. Jeg må bare "ta av meg hatten" for deg og amminga. Kjempeflink har du vært! Hvordan går nettene nå? I dag føler jeg meg faktisk uthvilt. Oscar våkner stort sett bare en gang om nettene nå, men da våkner han gjerne en gang eller to før vi legger oss. Nå har jeg rugget ham i søvn, (har vogna inne i stua og sitter og dytter med benet mens jeg skriver...), så jeg får skynde meg å gjøre litt husarbeid. Her ser det som vanlig ut som en slagmark... Ha en fin helg ! Klem fra
Selma62 Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Hei! Ja jeg husker da deg! Med de fine to guttene som spratt ut så altfor for tidlig og fylte tiden din da og nå! Hadde ikke du ett par allerede? Jeg fikk bare en denne gangen men har er da skjønn. Kom en måned før tiden. Tenker aldri når det står på som verst at jeg er glad det bare er en, men jeg har noen ganger tenkt at gud så hedig jeg er som ikke har en to åring som våkner snart...! Sondre fikk første gråtmåltidet sitt for tre timer siden og har sovet siden
Gjest Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Jo, jeg har et tvillingpar til og de er så flinke med småbrødrene sine. I natt har det vært litt våkennatt, tror det er tenner på gang igjen fordi det var tydelig at de hadde vondt. De roet seg ned etter at jeg hadde smurt på noe på gommen.. De holdt på ca 1/2 time kanskje mere, så det var godt å ha en mann som er hjelpsom og tak den ene gutten. Han har vært så flink hele tiden at han fortjener en god klem hver dag..hehehe.. Selma? Holder dere fortsatt kontakten med de du traff under svangerskapet? Det gjør vi, vi skal ha et treff i dag, og det blir spennende å se de andre barna. Når var det du fødte? Så lenge har mine aldri sovet sammenhengende.. max 2 timer. Sover skjelden samtidig, de er så forskjellig, den ene vil sove mere og må ha oftere mat. Nå må jeg nok avslutte, gutta må få litt mat før vi drar på treff. Vi snakkes.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå