solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Om jeg skal amme 9måneder til har jeg nok ikke 1 hår igjen på hodet. Enda godt det gror ut igjen=0). Hva med dere, hvordan går det med hårmanken?
Dano Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 grøss ikke snakk. håret bare faller av , hår OVERALT...:-( Må moppe gulvet flere ganger til dagen og stakkar mini må jo passe på at ikke noen hår har falt ned på han hele tiden... Og tetter sluktet 2- 3 ganger under dusj. pluss at jeg drar av flere never etterpå.. Håret mitt---------- snufs.
PMST Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 JA!!!! hadde skikklig tykt hår..no er det tynnet skikklig ut..grøsser hver gang jeg må ta i håret..fullt i sengen dusjen gulvene ungene..overalt! Ammet i 7mnd. no..kommer til å klippe meg litt korter snart tenker jeg. HÅPER det gir seg...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2006 Buff ja jeg håper det snart gir seg. Mistet jo nesten ikke hår når jeg gikk gravid. Nå kan jeg dra ut masse bare jeg rører håret =0(.
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Hår over alt!!! Bare jeg tar gjennom håret, er hånda mi full av hår =( Og jeg ammer ikke, så det er nok ikke grunnen til at vi mister hår.
Kæmma og trultene Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Håret mitt bare drysser av!!!!! Tregulvet vårt er fullt av svarte striper, lillegull har lange hår overalt, senga er full - hjeeeeeeeelp!!!!!!!!!!!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2006 En venninne av meg som mistet babyen sin for 2 måneder siden har samme problem. Må være hormoner som sitter igjen en stund også etter man har vært gravid eller ammet. Disse hormonene =0(
sandra84 Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 Signerer denne... Må vell skaffe meg parykk viss det skal fortsette på dette viset...
Gjest Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Gruuuusomt!! De sier at vi ikke mister så mye hår når vi er gravide, og nå mister vi alt som vi ikke mistet da.
PMST Skrevet 23. september 2006 #10 Skrevet 23. september 2006 Da har jeg vært å klippet meg håper jeg ser mindre til hårene..håpe håpe ! Vet jo at det ikke gir seg enno,men ser ikke så gale ut når hårene ikke er såååååå lange.. håper jeg..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå