tullejenta Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 I dag la han seg grei, i motsetning til de siste dagene. Virker som det beste trikset er å legge han rett på sida, ikke bare litt på sida. det har hjulpet før også, men det er selvsagt en forutsetning at han er rolig og søvnig da. I dag har jeg støttet han godt opp så han ikke ruller tilbake på ryggen. har bare puttet inn igjen smukken en gang Babyer er vanskelig å forstå seg på, og i stadig forandring. Nå er vi endelig blitt `kvitt`det verste kolikk problemet så har han fått lakenskrekk og nekter å legge seg. Helt anna gråt og skal bare være i armene, har blitt litt mye soving på brystet mitt når han har hatt vondt i magen sikert Men i kveld la han seg greit Tett mellom oppturer og nedturer, skal ikke mye til for å glede en mamma .)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå