Gå til innhold

Jippii.. gutten min sover.


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag la han seg grei, i motsetning til de siste dagene.

 

Virker som det beste trikset er å legge han rett på sida, ikke bare litt på sida. det har hjulpet før også, men det er selvsagt en forutsetning at han er rolig og søvnig da. I dag har jeg støttet han godt opp så han ikke ruller tilbake på ryggen. har bare puttet inn igjen smukken en gang :)

 

Babyer er vanskelig å forstå seg på, og i stadig forandring.

 

Nå er vi endelig blitt `kvitt`det verste kolikk problemet så har han fått lakenskrekk og nekter å legge seg.

Helt anna gråt og skal bare være i armene, har blitt litt mye soving på brystet mitt når han har hatt vondt i magen sikert

 

Men i kveld la han seg greit :)

 

Tett mellom oppturer og nedturer, skal ikke mye til for å glede en mamma .)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...