Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Noen som har fylt ut den? Reagerte på et spørsmål: Om man har babyen i samme rom der man har gulvvarme... Hva er det for et spørsmål? Er det farlig med gulvvarme eller hva?
tullejenta Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Huff.... vet ikke noe om gulv-varme, men, fortsetter virkelig den slitsomme undersøkelsen etter fødsel også? Angrer på at jeg gadd å bli med, anbefaler alle gravide jeg kjenner til å holde opp å bli med. Tar jo en kveld hver gang Vet jeg kan slutte jeg også, men har en greie med å fullføre det jeg har begynt på....
Lilleh Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Det spørsmålet har jeg gått glipp av gitt.. Fyllte ut vårt for ca en mnd siden, og kan virkelig ikke huske noe om gulvvarme..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Joh, det sto sån, og så skulle du fylle ut om gulvvarmen var på stua, soverom, kjøkken lr bad!
Lilleh Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Jaja, det er vel en grunn til at man har denne undersøkelsen da, for å finne ut om det kan være noen sammenheng mellom både det ene og det andre.. Utover det har jeg aldri tenkt på gulvvarme som noe farlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå