tullejenta Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Lager ny tråd, var så lang den solariumstråden.... så noen ville kontaktet barneværnet om de så en vogn stå utenfor ett solarium.... for meg virker dette hysterisk, tror det kommer an på hvor hen man bor... drar aldri med meg vogna inn hvis baby sover, det er jo så varmt inne på butikker og kafeer, bedre med frisk luft ..alle vet jo at det er min baby
-carina- Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Egentlig ble det litt tull dette med å sette fra seg vogna... Jeg skrev at solariumstrålene ikke gikk gjennom veggene i barnevogna... Var visst noen som leste at solariumstrålene ikke gikk gjennom veggen, og de trodde da visst at jeg mente at man bare skulle sette vogna på utsiden av bygningen mens man tok solarium... Joda, det kommer vel veldig ann på hvor man bor hen om man kan sette igjen vogna ute. På en liten plass kan det helt sikkert være greit å sette vogna ute. Men jeg bor i Oslo, ville aldri ha satt vogna fra meg ute her! ) (Men tror ikke jeg ville satt vogna fra meg ute dersom jeg skulle ta solarium, selv om jeg bodde på en liten plass. Tenk om babyen begynner å skrike da, ville ikke hørt det inn...)
tullejenta Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2006 ville nok hørt den hvis den sto rett utenfor døra til kabinettet da, men litt kjipt å stå opp naken for å roe baby utenfor døra kjeder meg i dag, som gidder å diskutere sånne ting Gutten min la seg på første forsøk så det ble litt tid til overs:) Hater foressten å ta sol.... Flaks vi har hatt så fin sommer God helg
-carina- Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 He, he... Synes jeg ser en drøss med nakne mødre løpe rundt på solsentrene her i byen! ) God helg til deg også!
Cat&Gullungene Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Jeg kan ikke fatte at noen kan sette fra seg barnet i barnevogn noe som helst sted!! Det og tro at det går bra (fordi man er vant til det) er fullstendig absurd spør du meg. Uansett, selv om det bare er en ørliten sjans, hva hadde dere gjort hvis en gœrning kom og stjal barnet deres??!???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå