Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 jeg lurer på hvorfor min mann har så lysst på meg. Etter fire fødsler har jeg forandret meg en del fysisk. Jeg har strekkmerker, celuitter, arr og har åreknuter. Jeg føler meg rett og slett ikke særlig lekker. Sommeren er et helvete, for jeg må dekke meg helt til, for i det hele tatt se bra ut.Det føles på mange måter urettferdig at jeg er så forandret. Mens han faktisk bare blir vakrere og vakrere med årene. Han har bevart sin stramme flotte kropp, mens jeg har jo ikke det. Graviditet og fødsler, samt mye tid med barna har preget meg. Mens han blir sterkere av det. Og stolt som en hane. Jeg merker at andre kvinner er svært betatt av ham. Da vi møttes var det jeg som var den flotteste. han var ung og kjeitete. Mens nå snur det hele seg. Jeg har dype spor i sinn og skijinn. mens han blir bare sterker og vakrere. Og enda så vil han ha meg, han blir kåt på meg, og er egentlig klar til å elske når som helst. Jeg gjør hva jeg kan for å skjule mine skavanker. Og har egentlig mistet en del lysst. For å si det slik, jeg har ikke særlig lysst på meg selv lenger. Livet er blitt så alvårlig. Jeg kjenner ikke den lekne friheten like mye som før. mange ganger, ja ofte, så elsker jeg med ham, fordi jeg vet det er godt for forholdet, jeg vet det gjør ham så lykkelig. Og det gjør meg også lykkelig, at han vil meg så veldig. Men er det faktisk slik at dere menn ikke bryr dere så mye om hvordan vi ser ut? Dessuten, så handler sex, om å gjøre det kjapt, mens ungene ser på tv, sover, eller en kjapp en nå og da. Dette vet jeg berger forholdet. Men jeg føler meg som en gammal heks selv. Jeg kan egentlig ikke fatte at han synes jeg er så deilig. når vi alle vet hva som egentlig blir ansett som flott og sexy ivårt samfund. Det er fryktig vaskelig for meg som kvinne å se at jeg blir eldre. (jeg ser mye eldre ut en det jeg er, noen trodde at mora hans var veninna mi, en annen trodde hun var søstra mi,ha,ha)Det er jo ikke noe som er atraktivt. Mens en mann ofte bare blir flottere og flottere jo eldre han blir. Hva kommer det av? Det er fryktelig vanskelig synes jeg å ha barn, men samtidig unngå å ikke bli helt grønnsak i hodet. Å fortsatt ha noe spennende å snakke om, fortsatt føle seg, og opptre selvsikkert og flott. Ja, dere menn er heldige. Jeg beundrer dere.
Gloria ** Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 For et flott innlegg da. Og du er jo heldig! Han er stolt som du sier og ham må jo beundre deg. Tror han elsker deg dypt. Hvordan ville han vært uten deg og det livet dere har? Du sier noe viktig i forhold til seksualitet, at du ikke har lyst på deg selv lengre. Dette re viktig for å kunne nyte elskov. Vi kan ikke sitte med hendene i fanget og vente at forbedringer kommer av seg selv. Jeg vil tro, om jeg skal mene noe, at du må ta mere tid til deg selv. Begynn å trene, la han være alene hjemme med ungene mens du besøker venninder eller tar et gllass vin i byen, bestill time for å fjerne åreknutene, kast all gammel sminke og gå til innkjøp av nytt - what ever. Du må faktisk bli litt mer 'ego' for å finne tilbake til den du vil være. Vi skaper faktisk oss selv i stor grad. Les bøker, kan du ta deg tid til å ta et lite studie om noe du alltid har interessert deg for (om å føle seg interessang). Du sier du beundrer menn, men jeg må si jeg beundrer deg og det du har fått til. Fire barn, en flott mann som elsker og attrår deg. Ta tid til deg selv du og begynn å oppdag nye sider ved livet, deg og mannen din!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 hei Ponny. Jeg takker for et velig fint om inspirerende svar. Faktisk har jeg grublet noen dager på det du skrev. Og det har rett og slett betydd mye for meg. Takk skal du ha.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Kanskje han rett og slett synes du er vakker? Det tror jeg. At han ser deg på en helt annen måte enn du ser deg selv. Ukeblader osv er veldig flinke til å fortelle damer hvordan de "burde" se ut - men hvorfor skulle mannen din være enig med dem? Jeg tror han synes du er fin, jeg!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Hei, du må huske at skjønnheten kommer innenfra. Vær stolt av at mannen din ser "deg". For han er du sikkert den vakreste! Heldige du.. Jeg er sikker på at han synes du gløder!
Gloria ** Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Hei du - går det bra? Tenkte bare jeg vil si meg enig med deg i at menn blir flottere og flottere med årene. Helt utrolig egentlig. Kan hende det kommer av 'de gode' erfaringene. Jeg har tenkt masse på deg og, føler jeg har lært noe. Lykke til og ha det fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå