Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Måtte flire i gårkveld... Spratt opp av stolen mens jeg utbrøt f@#&! Sambo kikket opp på meg og spurte om jeg hadde glemt det nå igjen. Selvfølgelig hadde jeg glemt minipillen min! (Mer regel enn unntak, for å si det sånn...) Så smiler han skjevt og sier:"Bra vi ikke har sex da!"
Blomman Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 hehe..... bruker ladycomp jeg - må måle temp hver morgen da, men med alarmen på hver morgen klarer jeg å huske det - kanskje du skal sette på alarm på mobilen ? eller bytte til annen prevansjon? Blir iallefall ikke gravid bare av å glemme å måle en morgen da..hehe, man får mere kontroll på syklusen slik at passer litt mer på og da...men hvis dere aldri gjør det så er kanskje ikke så farlig?? men kan vel hende dere kommer til å gjøre det igjen eller??
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Vi har jo sex en gang iblant, men neppe så ofte som sambo kunne tenkt seg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå