Gå til innhold

Noen med erfaring med gortex-ecco til 1 1/2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ser gode og romslige ut,men kanskje litt harde? Er jo dyre sko,så lurer på om andre har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg på også, så jeg henger meg på denne. Hvor får man forresten kjøpt slike sko til så små barn? I vanlige skobutikker ?

Skrevet

håper noen svarer da:)

Jeg har funnet de på Skoringen i Trondheim. Skobutikker som fører ecco ja...

Skrevet

Vi har hatt Ecco gore tex til han siden han var 11 mnd,og er kjempefornøyde med de.

Verd hver krone,syntes hvertfall jeg........

Skrevet

Min erfaring er at de er kalde pga at de er en smal modell, var på Skoringen der frarådet de oss å kjøpe Ecco gore tex skoene pga det.

Skrevet

Ecco kan bli litt kalde ja, dette er pga de har litt tynnere såle enn f.eks. viking. men så er de også veldig mye lettere. Jeg velger heller en lett sko med evt. en filtsåle oppi som jeg vet at min kjære kan gå med. Velger du en varm modell, så er de ofte så tunge at små barn som nettopp har begynt å gå, ikke klarer det så bra. Ellers er superfit også en bra sko. den har også gore-tex og er veldig lett. Jobber selv i skobutikk, det blir nok ecco eller superfit her i huset. Prisen er nokså den samme....

Skrevet

skoringen sine "skofus-tex" sko har tilnærmet de samme kvaliteter som ecco sine, men koster ca 5oo kr. Vi hadde de i fjor da mini ble 1 1/2 år og har akkurat kjøpt de samme i år.

Skrevet

Min sønn er 14 mnd og han har ecco goretex. Butikkdamen sa at det var veldig viktig at han ikke brukte 100% ull i skoene, dette pga at det var lettere å bli klam og kald da enn hvis en bruker blandingsull?! Syntes det hørtes rart ut siden jeg alltid har hørt at selv om ull blir vått skal en ikke bli kald av den grunn, derfor er jo ull så genialt..men han er faktisk varmere på beina med blandingsull enn med ren ull i goretex skoene sine (måtte jo teste dette selvfølgelig:-).

Er veldig fornøyd, syntes de er veldig myk og lett på foten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...