Gå til innhold

Hva serverer jeg i 30-års dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bare ha kaffeselskap pga junior da:)

Men skal jeg bare ha kaker (som jeg synes er enklest) eller må jeg lage smørbrød også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å lage en god pastasalat?? Jeg blir 30 om 6 dager, og tenkte å lage en god salat i tillegg til kakene, dette fordi det er godt med noe annet enn "bare" søte (og gode) kaker...

Skrevet

Klart du ikke må ha noe mer enn kaker, det er helt opp til deg:)

Men hvis du ønsker noe mer så syns jeg forslaget om pastasalat var bra, eller så er det jo enkelt og greit med spekemat også. Lag litt eggerøre, og kjøp det du ønsker av spekemat og tilbehør. Det kommer bare an på hvor mye du selv vil gjøre ut av det...

Skrevet

Frukt, fruktsalat eller oppskåret frukt er også godt... Og litt sunt... :o)

Men hvis du nå har invitert til kaffeselskap, så forventer vel ikke folk annet enn kaffe og kaker... Og kanskje en liten twist-bit... :o)

Skrevet

Du må ikke noe som helst, og du lager det du orker/ønsker. Folk forventer som regel ikke så veldig mye..

Har du lyst til å ha et alternativ til kaker er f.eks oppskåren frukt friskt og godt.

Har opplend ofte at folk gjerne forskyner seg av smørbrød om det blir satt fram - kansklje for at de da har bedre samvittighet når de skal spise kake?

I mormors 90-års dag hadde vi kake/kaffe, og frukt etterpå for de som var igjen utover kvelden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...