Gå til innhold

Kva jobbar vi med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er for tida arbeidsledig, men har ein plan om å bli støttekontakt snart (kan då jobbe deltid/kveld - og slepp å ha småen i barnehage for det har eg ikkje lyst til enno).

Før permisjonen jobba eg i barnehage, og etter kvart skal eg begynne for meg sjølv som fotograf. Gleeeeder meg til å få eige studio og mørkerom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi! mange kule planer, du!

jeg var student, men klarte ikke eks\amener pga ekstrem kvalme i svangerskapet. har meldt meg opp som privatist i et fag nå i høst. hva som skjer etter jul er heller usikkert....

Skrevet

Eg og er student. Har eit år + eksamenane frå år 3. (fekk ikkje tatt dei pga fødsel) igjen før eg er utdanna allmennlærar...

Skrevet

jeg er lærling i omsorgsfag.

er ferdig august 2007 hvis alt går etter planen, har da mest lyst til å være nattevakt på sykehjem eller pu-bolig

Skrevet

Jeg er student, skal studere til barnevernspedagog til neste høst når lisjen er 1 år...håper ihvertfall at jeg får det til! :) Før det jobba jeg som servitør!

Skrevet

Sykepleierstudent i permisjon - har ett år igjen, pluss en eksamen jeg skal ta opp til våren. Jobber for tiden litt ekstra i en skobutikk jeg jobbet i før jeg begynte å studere, samt at jeg har planer om å ta desentralisert ambulanseutdanning dette året jeg har perm.

Skrevet

Er student og håper om ca 7 år å være ferdig utdannet jordmor=o)

Skrevet

jeg er omsorgsarbeider, jobber med en jente på 16 år med autismediagnosen. hver dag er en utfordring, og ingen dager er like..

men nå har jeg permisjon fram til juni juli en gang, og etter det er det er det jo mye ferie som må brukes opp:-)

Skrevet

Jobber i klesbutikk :P speeeeennende :P

Skrevet

Er student, går siste året på bachelor. :) Håper å få meg jobb til våren/sommeren, og så få flere barn...:D

Skrevet