Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Fikk nettopp høre av bestemoren min at onkelen min gikk da han var akkurat fyllt 7 mnd!! Trodde ikke det gikk ann! Hvor tidlig gikk deres?
Medium fikk guttebass Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Det må da være at han gikk langs møbler eller noe?? Det er da ikke mulig for en 7 mnd gammel baby å gå helt alene? *undre*
PMST Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 har hørt om det..men ikke sett det;) her går hun med spagetti bein..hehe rundt i grindsengen...reiser seg opp å prøver å prøver..mye knall og ffall=) Kroppen hennes er ikke klar for dette enno selv om hun er kjempe sterk. hun er 7 mnd +10 dager...
WP-TLogPeanut Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Svigermor sier at datra hennes gikk da hun var 6 mnd,tviler på at det går an jeg ja,hehe
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 snakket med faren til en kompis av sambo igår. Han sa at sønnen han shadde gått når han var 7,5 mnd...men så datt han og slo seg skikkelig rett etterpå...og da krabba han til han var 9 mnd...begynte å gå igjen da..... Men det er ikke umulig..ser bare tante ungen min på snart 6 mnd..han reiser seg nesten opp no...
rolly Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 broren min gikk når han var 8 mnd og slutta med bleier når han var 15 mnd så alt går ann
winneboo Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Oi det var tidlig ja Jenta mi tok sine første skritt når hun var 10mnd. Da hun var 11mnd så gikk hun. Dvs hun gikk hele tiden å hun sluttet å krabbe.
*Magic* Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Stebarna til en vennine av meg gikk faktisk da de var 7 mnd. Det er både sjeldent og ikke minst tidlig. Jeg må vel si at jeg er glad for at gutten min på litt over 8 mnd. ikke går enda, he he. Og det er ikke snakk om noe misunnelse nei:)
Gjest Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Noen er jo tidligere ute enn andre så det er sikkert mulig, men så er det jo forskjellig hva folk regner for å "gå" også da. Noen regner fra de går langs møbler og når de blir leiet osv, noen regner fra de tar 1-2 skritt på egenhånd mens andre igjen ikke regner at de går før de går hvor de vil stødig på egenhånd. Alle mine 8 har gått stødig på egenhånd før de var 10 mnd, mens to av dem gikk stødig på egenhånd før de var 9 mnd. Å reise seg og gå langs møbler har de gjort fra rundt 6 mnd og de første skrittene kom en eller annen gang i perioden mellom der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå