Gå til innhold

brune tenner?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen gode råd der ute? Noen med samme problem? SØnnen min er 2,5 år. Han har siden dag en HATET tannpussen. Har gjort for å gjøre det artig,han pusser mine, sangleker +++ Ikke noe hjelper. Han pusser alltid tennene litt selv,men det er jo ikke akkurat mye pussing(mest sutting på børsten).Hen må mer eller mindre tvangspusses morgen og kveld.Noen råd?

Han har aldri fått noe annet en vann på flaske. Har kun fått litt juice hvis vi har vært på tur el. ved sykdom.alikevel har tennene begynt å bli litt brune, er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min datter vil heller ikke pusse tennene,hun står for det meste og suger på tannbørsten hun også. hun er snar 2,men har heldigvis veldig hvite og fine tenner. men hver dag er en kamp når det gjelder tann puss ja...

Skrevet

Tulla liker heller ikke pusse tenner, så det blir litt sånn bob bob med tannpussen. Men hun får mye frukt og spesielt epler eller pærer er med på å rense tennene. Hun har hvite fine tenner.

Skrevet

Hvis barnet ditt ikke vil pusse tennene, gjør du ham en gedigen bjørnetjeneste ved å la ham slippe unna. En må pusse tennene til barna sine, selv om det innebærer at en holder dem fast og pusser tenne på dem. Selv om de hyler, sparker og skriker.

Skrevet

Her er det ikke bare barnet som hater å pusse tennene. Jeg hater at han må gjøre det også for det innebærer MYE skriking. Men vi gjør det for det, morgen og kveld.

Skrevet

Misfargingen kan være det som kalles barnebelegg.

http://www.dinbaby.com/forum/thread/4909703

Dere får fortsette å pusse tennene så godt dere kan. Har du forsøkt forskjellige merker med tannkrem? Vanlig "voksen-tannkrem" er veldig sterk i smaken. Her bruker vi barnetannkrem med mild smak og da går det mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...