Gå til innhold

er det noen her inne som liker hester, da? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hestar?

Hmm... Eg har ridd på ein hest ein gong eller to. Var moro det, men har ikkje egentlig eit forhold til hestar i det heile tatt lenger.

Men eg var jo veldig interessert i hestar i min puraste ungdom, og dreiv mamma og pappa til vanvidd med stadige Penny Klubben-rekningar.. Var vel meir ein leseHEST enn ein hesteelskar ;-p

Skrevet

hehe... pennyklubben, ja.... var medlem der selv i flere år... artige bøker. har spart en komplett bokserie derfra. det er jo litt kult å ha når dattern min begynner å interessere seg for sånt:)

Skrevet

Eg trur eg har eit par kartongar med Pennybøker på loftet hos mamma og pappa ja... Det hadde fktisk vore morsomt å dra dei fram att no, for å sjå kva det var eg "slukte" då eg var 12 år...

Kanskje guten vår blir hesteinteressert når han blir større? Hehe, då skal han få lese dei han og :o)

Skrevet

åja=) digger hester!!!

Har drevet med det siden jeg var 8 år.(bare på hobbybasis da)

Har hester hjemme hos mamma og pappa,oå som jeg savner de*snufse*

De begynner å bli gamle da; 24 og 29 år gamle,men er akkurat like spreke og lekene=) galoppere i skogen er det morsomste de vet.

Var også medlem i penny*haha* Men det er lenge siden gitt;)

Skrevet

jupp... jeg elsker hester..

har riddit sen jeg var 4 år men har ikke riddit på ca 4 år nu pga barna mine, men vil så gjerne bynna igen men litt vanskligt med ekonomin nu...

Skrevet

Jada. :)

Har hest selv.

Drevet med hest siden jeg var 8.

Skrevet

ja, jeg liker hester. Interessen dabbet litt av etter jeg ble 15 og begynte å interessere meg for gutter..hihi.. men de siste årene har lysten på å begynne å ri igjen meldt seg. Nå var jeg så heldig å få meg en samboer for halvannet år siden som har stoor hest, så det var gøy! Eneste er at vi ikke har plass til å ha merra her vi bor nå, så det blir lite ridning. Blir mer når vi får oss egen eiendom og stall om ikke så lenge.

Skrevet

jeg interesserer meg veldig lite for hest. Er liksom nok at resten av familien er "hestegal" :P

Min eldste søster og min svoger Lever av det. (dvs jobber med hest) Han er kusk og reiser rundt i Norge for å kjøre løp, hun er hestetrener eller hva dem kaller det..

Den andre søstra og svogeren min har også heste interessen

Skrevet

Hei!

Driver med trav også. Hva heter svogeren din?? Kanskje jeg vet hvem han er :o)

Skrevet

JA! ;)

har ridd fra jeg var 6 til jeg ble 19-20... Da ble det for mye løping etter gutta istedet... Men har kjempe lyst til å begynne på igjen, har plass til hest og alt her jeg bor, men det skorter litt på tid og økonomi. Får nok melde meg på et ridekurs i stedet!

• 3 uker senere...
Skrevet

Åsbjørn Tengsareid?? Kult, han har kjørt gamlehesten min i løp når jeg hadde den ;o)

• 4 uker senere...
Skrevet

ja! har likt hester så lenge eg kan huske! Har egen hest. Blir mindre tid no med en liten en, men får likevel tid å gå 3-4 dager i uken:). Men det hadde ik gått uten en kjempeflink pappa til barnet, flinke svigerforeldre til å passe og en super hestepasser! Kommer aldri til å vokse i fra hesteinnteressen eg hehe...

Skrevet

mhm... Det er svogeren min det ja,.. hehe... :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

ja:D eg har hatt hest siden eg va ca 4 år:)

Har nå 2 store spranghester..

har ikkje så møje tid t de nå,men d komme seg vel ittekvert:D

• 1 måned senere...
Skrevet

ja jeg liker hester

har hatt 4 stk

nordlandhest

bla. av nordlandshest/varmblodstraver

fullblods

norsk varmblodsridehest

har ingen nå, men jeg rir gamleponnien min av og til den blandingen, han er blitt 19 år, men går godt enda.. og storejenta mi digger å ri han!!

skulle ønske jeg hadde tid og penger til å drive med hest!!

• 10 måneder senere...
Skrevet

hei. Jeg liker hester, har drivet med hester litt av å på:) Har hatt hest i 3 år men solgte hun i sommer angrer nå. Men driver å steller å rir en sprek hest rett ved meg:) Men jeg er ikke 20 da...

• 2 uker senere...
Skrevet

liker hester godt, har 2stk selv.. de går å spiser seg tjukke og fete om dagen..:) blir litt liten tid til dem nå, men skal snart begynne og ri igjen da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...