Gå til innhold

Inni ringen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slenger meg på denne.. Har lyst å ha noe annerledes.. Foreløbis står det "din xxx og forlovelsesdato". Skal bruke de samme ringene da vi gifter oss og har lyst til å ha med både forlovelsesdagen og bryllupsdatoen.. Men vil jo ha med noe tekst også.. hmm.. Har tenkt litt på monogrammet vårt, men er ikke sikker ennå..

Skrevet

i forlovelsesringene våre står det evig din xxx... :-D synes det er enkelt og koselig :-D

Skrevet

Din....+forlovelsesdato. Graverer inn bryllupsdatoen når den det skjer.

Skrevet

Jeg lover 050806

Enkelt og greit. Står det samme i begge sine ringer.

Skrevet

vi har : 27.12.05 Evig forelsket 07.07.07

Skrevet

Har ikke noe i forlovelsesringene (de ble kjøpt og tatt på samme dag på Rhodos i fjor sommer). Har ikke bestemt om vi skal kjøpe nye ringer ennå, men jeg drømmer om å få skrive "Min venn - min kjærlighet". Kanskje kan jeg skrive det i forlovelsesringen og så datoene for begge dagene?

Skrevet

I min står det "javel, nydeligt" og i hans står det "pus&bitch", de er veldig interne, hehehe... Iallefall det som står i min ring! ;o)))

Skrevet

I våre ringer står det: "navn" i mitt hjerte "forlovelsesdato" "bryllupsdato"

Skrevet

enkelt og greit "din xxx bryllupsdato"

gullsmeden viste oss masse ting man kunne skrive, men det ble for useriøst... sånn "best beføre..." nehh..

Skrevet

Vi har navnene våre og datoen. Altså "petter og trine 14.10.2006" i min og "trine og petter 14.10.2006" i hans. Er lite glad i "din..." Vi eier ikke hverandre etter at vi er gift og gjør det ikke nå!"

Skrevet

vi skal ikke ha ringer, men vist vi skulle hatt det skulle det stått "kurr kurr min due" litt internt, men kan forklares.

duer er de eneste "dyrene" i dyreriket som er monogame, så vi synest det er veldig søtt!!!

Skrevet

Trodde både svaner og hummere var monogame jeg...

Skrevet

duer er ikke monogame....ler...

men pingviner er...

duer homper på hele tiden....kurr kurr

Skrevet

Bruker fiktive navn, men i min står det Per (hjerte) Kari,

og i hans står det Kari (hjerte) Per. Med hjertesybol mellom navnene - og så forlovelsedatoen bak.

Skrevet

Min Venn "hjerte" Min Kjærlighet 16.06.06

Skrevet

I forlovelsesringen står det : Til Dovre faller....... ( som jeg synes var kjempesøtt... han er fra Gudbrandsdalen)

I gifteringene skal det står : Herfra til evigheten...

Skrevet

Vi giftet oss på Dovrefjell, så i våre står det "til Dovre faller", og dato. Får håpe vi klarer å huske navnene når vi er 90...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...