Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser hva noen her inne skriver om enkelte, så blir jeg litt skremt.

Mye ondskapsfulle mennesker der ute, som synes det er meningsfullt å rakke ned på andre. Jeg blir nesten stum. Men det jeg tenker mest på er hvilke menneskesyn får barna deres? Hvor fordomsfulle bli de??? Hvis de vokser opp med det rundt seg at ikke alle er like mye verdt?

Får håpe dere som skriver stygge ting om mennesker her inne,får såkalte "perfekte" barn slik at de slipper å møte personer som dere selv gjennom livet.

Jeg måtte bare få sagt dette, for jeg synes det er så synd at folk ikke kan holde seg for god til å rakke ned på andre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir så irritert over sånne idiotiske folk!! Kan de ikke holde slike ting for seg selv! Stakkars, de må ha dårlig selvtillitt som må rakke ned på andre for å løfte seg selv...

Skrevet

www.freewebs.com/nemi_137

der er det bilder av meg;)

Skrevet

Du vet hvordan jeg ser ut :o)

Og til dere anonyme som alltid svarer med dritt. Har dere virkelig ikke mer å finne på...???

Stakkars barna deres sier jeg bare..

Skrevet

så vakker minneside om lille marius, jeg strigriner etter å ha lest historien deres. en sterk tankevekker i hevrdagen, tusen takk.

Skrevet

De anonyme har jo i grunn ikke sakt no galt da. Jeg er enig i at toppen til gubben er homsete og gyselig,men det er da toppen min og :) Ikke homsete kanskje...med mindre en gutt hadde hatt den på seg da :) hihi

Dessuten har jeg aldri påstått at jeg ikke er litt overvektig :) hehe

Godt de traff meg på en god dag da :)

Skrevet

Nydelig side av Marius!

Sitter her og tårene renner og renner!

Skrevet

Slik ser jeg ut! Helt for jævlig! dinbaby.com/content/view/thumbnail/442779

Gutta min er fine da!!

Skrevet

Forresten noen som vt hvordan man bytter nick på albumsidene?He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...