Gjest Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Hei! Vi skal til Thailand i november/desember og jeg lurer på om dere andre som skal dit vaksinerer barna deres. Min datter vil være 16-17 mnd da vi reiser. Tulle
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Hei! De 2 første gangene vi reiste, fikk ikke Sara noe vaksine(utenom de faste på vaksinasjonskortet), men 3. gang fikk hun HepatittA. Dette fordi hun var over 12 mnd og stort sett skulle/kunne spise det samme som oss. Dette var helsesøsters anbefaling.
Torpekjærringa Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Vi reiser også i desember og skal bare ta hepatitt a vaksine - alle sammen - 2 voksne & 3 barn på 16 mnd, 5 år og 9 år - ringte vaksinasjonskontoret i dag - det kommer visst på 1250 kr for alle :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå