Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 småen her prøvde vippestolen når han bare var 5-6 dager gammel... den vi har er fra nyfødt så...og når han var 8-9 dager gammel så pleide han å sitte der litt i ny og ned. Ikke lenge om gangen da. Vi la ryggen ganske langt ned slik at han lå i stolen da, selfølgelig:)
LivetErEnLek Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Den vi har, følger det med et innlegg som man skal legge i når man bruker den til nyfødte, så det er nok greit helt fra begynnelsen. Frøkna her er ikke spesielt interessert i sin, og trives best flatt på gulvet, så den står i grunn mest i en krok og samler støv....
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Kan sitte der fra dag 1. Babyer er så myke så de tar ikke skade av det. Tulla likte det ikke de først gangene men nå som hun er blitt større storkoser hun seg i den =0)
tullejenta Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Kunne forgyllt vippestolen, hadde ikke tenkt å ha vippestol, vi har liten leil. og for masse ´ting´, men fikk en i gave. glad for det min hater å ligge flatt på ryggen på gulvet eller i ei stillestående vogn. Hadde hatt store problemer med min personlige hygiene hvis ikke han kunne sittet i vippestol. Turte ikke å begynne å bruke den før etter noen uker. pga barnelegen og hs ´grei på nesa´da jeg spurte. angrer nesten på det. man ser vel om barna liker det eller ei, de er så forskjelliig trenger ikke å overdrive bruken da, verken på nyfødte eller de som er større må vel bare stole på oss selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå