Gå til innhold

Da var sykehusbesøket med kulen overstått

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 3 timer(!) venting hit og dit, så fikk jeg endelig komme inn til en lege! Det tok to sekunder ved hjelp av ultralyd, så var budskapet klart: Det var en abbcess, byll. Ganske stor, ca 4*3cm. Heldigvis ikke noe "farligere" :-) Fikk lokalbedøvelse, og så drenerte de ut ca 7ml puss. Etterpå skylte de det med saltvann. Må tilbake neste uke for å drenere mer for de fikk ikke ut alt nå. Må gå på antibiotika i 10 dager,diclocil- Noen med erfaringer med den og amming? Står at man skal utvise forsiktighet ved amming.Dreneringen var ikke spes vondt, og det er deilig å ha det (nesten) ute av verden!!

Nå skal jeg ta helg med god samvittighet og lettet hjerte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel egentlig ikke svare deg på noe av det du lurer på, ville bare gratulerer med gode nyheter!!!

Klem fra

Skrevet

Har ikke noe svar til deg jeg heller, men vil bare si at det var godt at det ikke var noe farlig. :)

Tenkte på deg skjønner du....

Kos deg i helgen.. sikkert mange "kilo" lettere!!!!! :)

Skrevet

Dersom det står at du skal vise forsiktighet så betyr det sikkert at babyn kan reagere med å få vondt i magen, diare eller slike ting. Men som oftest går det bra :) Hyggelig at det "bare" var litt puss!

Skrevet

jeg fikk diclocil da jeg ammet. den er visst en av de som en skal kunne ta under amming!!! bra at det gikk bra!!!

Skrevet

Tusen takk for alle tanker! Det var veldig godt å lese!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...