hypersusmor Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Jeg føler meg litt som en luksuskvinne når jeg kan gå ut i den deilige septemberdagen og trille vogn i 3 timer, for så å komme tilbake til en skinnende ren leilighet. Jeg digger vaskehjelpen vår, som kommer hit og gjør underverker annen hver fredag!!!
Håper :-) Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Det samme vil jeg si, heldiggris!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå