Karomamma Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Vi drar til fjells med gode venner om litt. Der skal vi kose oss med god mat og drikke og forhåpentligvis få masse frisk luft. Den nye bæremeisen til lillemor skal innvies og den sist innkjøpte 3-literen skal sprettes. Kanskje det blir litt kortspilling også, hvis jeg er heldig Så da gjenstår det bare å ønske alle modne dibbere en riktig god helg!
♥Snulder Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Ikke la klespoker`n ta overhånd da..hehe.. kan være kaldt på fjellet på denne årstida... God tur! Kos dere masse!
hypersusmor Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Så deilig det hørtes ut, fjellet er herlig på høsten! Ha en strålende helg!
Ronja65 Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Ha en fin tur. Selv skal jeg på nadderud for å se 10 åringen min, løpe 60, 600m og 60mx4 stafett. Skriker så jeg blir hes... Hun synes det er kjempegøy med friidrett..
Håper :-) Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Jeg vil også på hytte tur.... Kos dere!
Trollmora Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Heldiggris! Ha en strålende helg i høstfjellet!
Karomamma Skrevet 25. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2006 Takk og takk! Vi hadde det helt topp, selv om tåka lå tett på lørdag. Fine turer både lørdag og søndag. Lillemor satt som ei dronning i den nye bæremeisen, spiste blåbær og Mummikjeks og sa hei-hei og voff-voff til alle vi møtte Snulder: Ikke klespoker, nei (hi hi). Det ble Risk i stedet for kort. Skikkelig guttespill med krig og bataljoner og greier. LItt langtekkelig, men det går greit så lenge det er nok vin...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Der fikk jeg en god ide til nye risk-regler..... MASSE VIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥Snulder Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Det ble...emh... nok vin på meg i helgen og... Men ikke noe kortspill da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå