Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Hadde med jenta på 13 måneder til legen idag,for hun hoster så fælt..Fikk sjekket det,men litt slutt så skulle jeg sjekke tempen på henne og fikk da ett rom til å gjøre det på...Hun liker ikke å ta tempen derfor fikk hun låne lommeboka mi...og plutselig så har hun på ett eller annet vis fått ut en femmer...tenkte at det gjør da ingenting om hun ser på den..men plutselig hører jeg at hun brekker seg..hun hadde smakt på femmeren hun og når hun lå på ryggen så ble jo den liggende bakerst ved svelget jeg drar jenta opp og snur henne og da kommer jo femmeren ut med en gang,for den var såpass stor at det ikke satte seg der...Tenk om det hadde vært noe som satte seg der, HERREGUD..kan ikke finnes noen værre mor en meg...*skikkeligdårligsamvittighetnå*
kat Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 huff slik kan skje den beste. hvis det er noe trøst har jeg gjort det samme selv. bare hun fikk låne kjedet mitt mens jeg skulle skifte på henne. bet jo det selvfølgelig av og det ble sittende fast. var heldigvis et stort kjede og fikk det greit ut. har ledd litt av det i ettertid men var helt på tuppa da det skjedde. tror vi mødre gjør hva som helst for at barna skal ligge rolig når vi skal ta tempen. er hvertfall noe av det værste jeg vet å gjøre. og da tar man det man har for hånden slik at man vet ungen glemmer at man blir tatt tempen på. har blitt ødelagt en mobil av samme årsak. ble utsatt for ett massivt sikle angrep. hehe.n godt det gikk bra da hvertfall
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Takk for svar Godt å høre at det kan skje den beste.. Ble litt roligere nå ja Men det skjer ikke igjen.. HI
second_time Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Det er så fort gjort.. :0) 10000000000000000 andre mødre har opplevd noe lignende. Tro meg!! :0) Forresten, mammas samboer er bestefar til en liten gutt som svelgte en femmer. Og han pustet igjennom det lille hullet til de kom frem til sykehuset. Utrolig hva som går bra også da!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 det kan skje alle, og du var jo heldigvis på legekontoret også. men du er ikke noen dårlig mor altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå