Gå til innhold

Nå er jeg bare SÅ lei og sliten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg har ansvaret for alt som skal gjøres her hjemme, og jeg er utslitt. Jeg kommer aldri noe lengre enn å ta det "grøvste" husarbeidet, og får aldri kommet på plass med opppussing og rydde ting dit det skal være. Så da går vi her i et jævla kaos, og mannen min bruker 100 år på å få gjort noen ting, hvis han i det hele tatt får gjort det... *sukk*

Og, ja... vi har snakket om det en million ganger føles det ut som.. det blir aldri bedre selv om han sier at han skal skjerpe seg.

Noen ganger lurer jeg på om jeg gidder å være sammen med han mer, men det er ikke så enkelt når vi er gift og har barn sammen og greier....

Jeg har ikke noe overskudd og glede i hverdagen. Det er et ork å være sammen med jenta mi som er ett år. Jeg har ikke noe overskudd til å komme meg tilbake i jobb eller å ta fatt på ting som jeg vet kunne gjort livet mitt bedre.

Jeg føler meg forferdelig fastkjørt og vet ikke hvordan jeg skal komme ut av det.. Jeg går til psykolog og fysio, men jeg synes ikke det hjelper så veldig mye. I hodet mitt er det bare kaos, og jeg vil bare sove..

Joda, jeg er nok deperimert.. men hvordan bli bedre? Hvordan få overskudd og energi til å ta fatt i de tingene som plager meg?!

Noen som også sliter? Noen som vet hvordan man kan få gitt mannen et realt spark i ræva til å te seg litt mer som mann og ta litt mer ansvar på hjemmebane???

Jeg blir snart gal, jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, høres ikke greit ut. Det med slappe mannfolk kjenner jeg godt til!!!! Her tar det 3 dager fra jeg spør han om noe, til han tar det.

En ting jeg har hørt er at når man kommer tilbake i arbeid blir alt mye bedre, da får man hus og hjem litt mer på avstand og får konsentrert seg om alt annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...