Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Visste ikke at det var vanlig å gi gave til forloveren jeg..... trodde det var "en gave iseg selv" å bli valgt til forlover..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Har akkurat giftet meg og jeg ga ikke noe gave til min forlover. Det er jo faktisk en ære å bli valgt ut som det.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Vi har kjøpt et pent kjede til min forlover, slipsnål til hans og armebånd til brudepikene... Det er jo vanlig å gi alle som bidrar i bryllupet (uten å få betalt for det) en liten oppmerksomhet. Vet at mange gir en innrammet forstørring av et bilde med brudeparet og forlovere, men det er ikke helt min smak...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Jeg har heller aldri hørt at det er vanlig å gi forloverne gave ..
våken_om_natta Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Min forlover var med til frisøren og ble stylet, sminket og dulla med sammen med meg. Slikt koster penger, men det var veldig koselig å ha henne med. Betalte med glede, og ser kanskje på det som en slags gave!
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Hæ? Gave til forloveren? Er det noe nymotens eller?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Her i gården blir det ingen gaver på forloverne. Vi synes også det er en ære i seg selv å bli valgt. Hadde faktisk ikke hørt om det før jeg begynte å lese om dette tema her inne jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå