lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Stjal denne fra slitere jeg. Har ikke full oversikt om den har gått her inne, men sender alikevel. Bare kopier og fyll ut "Stjeler" denne listen som noen andre på BIM har laget, og håper at noen vil presentere seg. :-) Alder: Bosted: Bolig: Sivilstatus: Barn fra før: Prøvd lenge: Håper på gutt eller jente: Dyr: Øyenfarge: Hårfarge: Høyde: Utdannelse: Yrke: Yndlingsmat: Yndlingsfil m: Hvor langt har du kommet i utredning? Annet: Blomsten og bien = 3?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2006 Alder: 22 Bosted: Oslo Bolig: Leilighet Sivilstatus: Samboer Barn fra før: Ingen Prøvd lenge: 8pp nå Håper på gutt eller jente: Spiller ingen rolle Dyr: Inen, men vurderer hund Øyenfarge: Grønne Hårfarge: Blond Høyde: 180 cm Utdannelse: IKT Driftsoperatør Yrke: Jobber i barnehage Yndlingsmat: Mye det Yndlingsfil m: Usikker, sett så mye bra! Hvor langt har du kommet i utredning? Har ikke startet ennå. Må vente 4 mnd til Annet: Håper flere "registrerer" seg her
Gjest Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Alder: 30 Bosted: Oslo Bolig: Leilighet Sivilstatus: Gift Barn fra før: Ingen Prøvd lenge: 2pp Håper på gutt eller jente: Spiller ingen rolle Dyr: Ingen Øyenfarge: Blå Hårfarge: Blond Høyde: 1.69 Utdannelse: 3 årig høyskole Yrke: Sykepleier Yndlingsmat: Spiser det meste- mange favoritter Yndlingsfilm: Hmmm... vanskelig. Liker Wallander-filmene Hvor langt har du kommet i utredning? Annet:
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Alder: 28 Bosted: Sandnes Bolig: Enebolig Sivilstatus: Gift Barn fra før: Jente på 17mnd Prøvd lenge: 2pp i februar/mars/april, så ny jobb og pause i prøving, i min 2pp igjen nå. Håper på gutt eller jente: Egentlig det samme, men har en magefølelse at vi er og blir jenteforeldre ) Dyr: Pusekatter. Hadde 3, nå bare en. Øyenfarge: Grønn Hårfarge: Mellomblond, akkuat nå ser det ut som om jeg har blitt pissa på, for har ikke fått gjort noe med stripene siden i sommer... Høyde: 164,5 (gjelder å få med alt, hehe) Utdannelse: Engelsk grunnfag. 2 ganger bare for å være sikker ;o) Yrke: Interiørselger Yndlingsmat: Middelhavsmat. Eller indisk. *sulten* Yndlingsfil m: Alt for mange bra til at jeg kan velge bare èn Hvor langt har du kommet i utredning? Ingen utredning, nei, håper jeg slipper å gå så langt :o/ Annet: Er det noen stalkere der ute nå, så er jeg nok ikke SÅ vanskelig å finne *fnis*
Cico Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Hei jenter :-) Alder: Bosted: Bolig: Sivilstatus:forlovet Barn fra før:Null Prøvd lenge:3 mnd Håper på gutt eller jente:Spiller ingen rolle :-) Dyr: Ja :-) Øyenfarge:Grønn Hårfarge:Blond Høyde:175 Utdannelse:Litt av alt. Jus (3 År) Noe BI Yrke: Rådgiver Yndlingsmat: Italiensk og Indisk Yndlingsfil m: Nottig Hill Hvor langt har du kommet i utredning?Ikke begynt :-) Annet: Setter kjempe stor pris på å kunne spørre dere , og få gode svar og tips tilbake . Håper vi alle snart er ute herifra.
Cico Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Glemte disse :-) Alder: 28 Bosted: Akershus Bolig:2 mannsbolig
Serial mom Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Alder: snart 28 Bosted: Oslo Bolig: leilighet,men er på husjakt. Sivilstatus: gifter oss 6/10-06 Barn fra før: ingen Prøvd lenge: ja! siden mars-05,1 SA og noen måneders pause midt i. Håper på gutt eller jente: Tar det vi får,vil ha 3 stk! Dyr: 2 hunder Øyenfarge: brun Hårfarge: brun Høyde: 1,67m Utdannelse: høyskole og universitet i 5 år Yrke: fysioterapeut og personlig trener Yndlingsmat: pizza,nam nam:-) Yndlingsfilm: Sin City Hvor langt har du kommet i utredning? skal inn på Ullevål for lapraskopi Annet: næh,igrunnen ikke!
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Alder: 24 Bosted: Oppland Bolig: Enebolig Sivilstatus: Samboer/Forlovet Barn fra før: Ingen Prøvd lenge: 3-4 mnd Håper på gutt eller jente: Samme Dyr: Hund og Katt Øyenfarge: Blå Hårfarge: Nå er den Violet! Høyde: 1,68 Utdannelse: Ingen enda..men skal ta Barnehageassistent Yrke: YRA, jobber i barnehage! Yndlingsmat: Hjemmelagd Pizza Yndlingsfilm: Mange, men liker drama best! Hvor langt har du kommet i utredning? Ikke startet! Annet: Mitt motto: Ny dag, Nye muligheter..*tjihi*
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Alder: 21 Bosted: Et lite sted Bolig: I et lite hus Sivilstatus: Forlovet Barn fra før: En gutt på 2 år Prøvd lenge: Inne nå i 5 pp Håper på gutt eller jente: Akurat det samme egentlig, men hadde vært litt morsomt med en av hver:) Dyr: Har hunder Øyenfarge: Grønn? Hårfarge: Ja det har vel en farge:) Høyde: 170 Utdannelse: Litt forskjellig Yrke: Ingen fast jobb nå, er hjemme sammen med gutten for det meste. Yndlingsmat: Må vel bli biffsnadder Yndlingsfilm: Den grønne mil!!!!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 22. september 2006 #10 Skrevet 22. september 2006 Alder: 27, snart 28 Bosted: det blide (?) sørland Bolig: leier leilighet Sivilstatus: samboer Barn fra før: ingen Prøvd lenge: 2. el 3. pp etter SA (spørs litt hvordan en ser det...) Håper på gutt eller jente: akkurat det samme! Dyr: katt Øyenfarge: blå Hårfarge: blond Høyde: ca 168...? Utdannelse: mye forskjellig egentlig... Yrke: barnehageassistent nå Yndlingsmat: indisk, veggis Yndlingsfilm: vet ikke helt.. Hvor langt har du kommet i utredning? ikke begynt, håper jeg slipper det:) Annet: Krysser fingrene for alle oss her inne!!!
Gjest Skrevet 22. september 2006 #11 Skrevet 22. september 2006 Alder: 25 år Bosted: Nordhordaland Bolig: Enebolig utpå landet Sivilstatus: Gift Barn fra før: 2 gutter Prøvd lenge: 3 pp nå Håper på gutt eller jente: Jente Dyr: Ingen, måtte gi vekk katten pga minsten sin eksem Øyenfarge: blå Hårfarge: si det, brunt med masse nyanser fra blondt til rødt Høyde: 172,5 cm Utdannelse: 4 år bak meg, 2 år igjen Yrke: blir adjunkt ++ Yndlingsmat: taco og pinnekjøtt Yndlingsfil m: er ikke sikker, mange bra filmer Hvor langt har du kommet i utredning? er ikke aktuelt heldigvis Annet: masse, man hva skal man skrive? Liker å lese bøker, bimme, være med famile og venner osv.
*Julie* 4pp Skrevet 22. september 2006 #12 Skrevet 22. september 2006 Alder: 22 1/2 Bosted: Trøndelag Bolig: Enebolig Sivilstatus: Samboer Barn fra før: Ingen Prøvd lenge: 3 pp nå Håper på gutt eller jente: Ja, takk begge deler;) Dyr: Hund, katt, hybelkaniner (dem er det mange av, gitt..) Øyenfarge: Grønn Hårfarge: Brunt Høyde: 167 Utdannelse: Student, førskolelærer Yrke: Yndlingsmat: Kylling og fisk Yndlingsfilm: Det er mange det... Hvor langt har du kommet i utredning? Håper jeg blir gravid før vi må tenke i de baner Annet: Livet er godt! ;-)
Magda73 Skrevet 22. september 2006 #13 Skrevet 22. september 2006 Alder: 33 Bosted: Oslo Bolig: Leilighet (med rekkehusfølelse for å sitere megleren;-) Sivilstatus: samboer Barn fra før: en sønn på to år Prøvd lenge: 2 pp Håper på gutt eller jente: kanskje jente? poden ønsker seg lillesøster (selv om han nok ikke helt skjønner hva det innebærer) Dyr:nei, men det er mange i bakgården Øyenfarge: litt av hvert Hårfarge: varierer, vanligvis lys om sommeren og mørkere om vinteren Høyde: Utdannelse: hovedfag fra universitetet Yrke: mellomleder Yndlingsmat: må jeg velge så er fransk og italiensk mat favoritten, men jeg er glad i asiatisk mat også Yndlingsfil m: har ikke en favoritt, men en svakhet for fransk og britisk film Hvor langt har du kommet i utredning? blir nok ikke nødvendig Annet: Jeg klarer ikke å motivere meg til å jobbe, og har brukt uforskammet mye tid her inne i dag. NÅ MÅ JEG JOBBE
moccern Skrevet 22. september 2006 #14 Skrevet 22. september 2006 Alder: 29 Bosted: stange Bolig: enebolig som jeg eier Sivilstatus: samboer Barn fra før: jente på 5 år Prøvd lenge: er i 2 pp Håper på gutt eller jente: krysser fingrer for gutt Dyr: ingen nå Øyenfarge:mørke blå Hårfarge: mørke blond Høyde: 160 Utdannelse: Yrke: kontor medarbeider Yndlingsmat: hjemme lagd pizza
*Silje87* *Ønsker spire* 17pp Skrevet 22. september 2006 #15 Skrevet 22. september 2006 Alder: 19 Bosted: Kragerø/ men er fra Drammen! Bolig: Leier leilighet fram til sommern, muligens kjøpe hus da! Sivilstatus: Samboer/forlovet Barn fra før: Nei Prøvd lenge: Litt over 1 år! Håper på gutt eller jente: Jente, men hadde vært koselig med gutt å! Dyr: Katt=) Øyenfarge: Brune!! Hårfarge: Mørk blond! Høyde: 1.72 Utdannelse: Har ikke no akkurat enda=P Har gått Folkehøyskole da! Yrke: Yndlingsmat: Hmm, hjemmelaget pizza! Yndlingsfilm: Veit ikke=P Hvor langt har du kommet i utredning? Annet:
Lone35 =0) Skrevet 22. september 2006 #16 Skrevet 22. september 2006 Alder:34 1/2 Bosted:Sørtrøndelag Bolig:Eget hus Sivilstatus: samboer Barn fra før:to, en av hver Prøvd lenge: 2 PP Håper på gutt eller jente: Spiller ingen rolle Dyr: Nix Øyenfarge: Blå Hårfarge: Vet ikke lenger, husker ikke - er blond nå Høyde: 168cm Utdannelse: Barnehageass, Spesped, psykologi grunnfag Yrke: Yndlingsmat: Sodd, Taco, Ribbe ( å nå ble jeg sulten!!) Yndlingsfilm: Mange bra filmer, men "Frihetens regn" og "The green mile", "Forrest Gump" +++ Hvor langt har du kommet i utredning? Har ikke kommet så langt.. Annet: Ønsker alle dere på BiM lykke til med barn og fremtiden.
doble Skrevet 22. september 2006 #17 Skrevet 22. september 2006 Alder:24år Bosted:Horten Bolig:leilighet i tomannsbolig. Sivilstatus:gift Barn fra før:en jente på 2år og 7mnd. Prøvd lenge:1pp Håper på gutt eller jente: gutt Dyr: nei:( Øyenfarge:blå grønn Hårfarge:brun Høyde:164 Utdannelse:Fotograf Yrke:Freelance fotograf Yndlingsmat: åååhh det er så mye......... Yndlingsfil m:Ringenes Herre, Harry potter og Star Wars+++ Hvor langt har du kommet i utredning?
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 22. september 2006 #18 Skrevet 22. september 2006 Alder: Snart 29 år Bosted: Kristiansand Bolig: Tomannsbolig Sivilstatus: Samboer Barn fra før: Nei Prøvd lenge: 6 pp Håper på gutt eller jente: Håper på en av hvert tilsammen Dyr: Nei Øyenfarge: Blågrønne Hårfarge: Mørkebrun Høyde: Ca 166 Utdannelse: 3 år høgskole Yrke: Sosionom Yndlingsmat: Pizza og reker Yndlingsfil m: Tja, mange. Hvor langt har du kommet i utredning? Annet:
Lone35 =0) Skrevet 22. september 2006 #19 Skrevet 22. september 2006 Yrke: kom ikke med he he.. er skoleassistent
Cocoon Skrevet 22. september 2006 #20 Skrevet 22. september 2006 Alder: 28 Bosted: Vestfold Bolig: Enebolig Sivilstatus: Gift Barn fra før: Ingen Prøvd lenge: siden januar 06 Håper på gutt eller jente: spiller ingen rolle Dyr: ingen Øyenfarge: blå Hårfarge: brun Høyde: ca 170 Utdannelse: Høgskole - data Yrke: Data Yndlingsmat: hmm, mye, men hjemmelaget pizza kommer høyt på listen Yndlingsfilm: Vet ikke helt, liker så mange... :-) Hvor langt har du kommet i utredning? Håper å slippe! :-) Annet:Ganske ny her på bim, men har vært inne og lest en stund...
Gjest Skrevet 22. september 2006 #21 Skrevet 22. september 2006 Alder: 23 Bosted: Møre og romsdal Bolig: Leilighet Sivilstatus: Samboer Barn fra før: 0 Prøvd lenge: Dette er første pp, men har vært en stund uten prevensjon Håper på gutt eller jente: Blir utrolig glad bare jeg blir gravid men håper litt mer på jente egentlig.. Dyr: Har ingen.. Øyenfarge:Blå/grønn Hårfarge: Brun Høyde: 157 Utdannelse: 3 år Yrke:Sykepleier Yndlingsmat: Fajitas eller hjemmelaget pizza Yndlingsfil m: Dirty dancing Hvor langt har du kommet i utredning?0 Annet: Tjallabais
**bambi22** Skrevet 22. september 2006 #22 Skrevet 22. september 2006 Alder: Bosted: Alder:21 Bolig:rekkehus Sivilstatus:samboer(forlovet) Barn fra før:ingen Prøvd lenge:9pp Håper på gutt eller jente:samme hva det blir! Dyr:2 hunder,en blanding 11år og en papillon 6mnd. Øyenfarge:Blå Hårfarge:Blond Høyde:173 Utdannelse:begynner vekter kurs mandag Yrke:Bli vekter Yndlingsmat:taco Yndlingsfil m:Gudfaren +++ Hvor langt har du kommet i utredning? Annet:
☆Pacific sunset☆ Skrevet 22. september 2006 #23 Skrevet 22. september 2006 Alder: 29 Bosted: Follo Bolig: 4-mannsbolig Sivilstatus: Gift Barn fra før: 1 sønn på 3 år Prøvd lenge: Nei nettopp begynt (1pp) Håper på gutt eller jente: Det er det samme Dyr: Ingen nå - hadde hest men solgte den for 1 mnd siden Øyenfarge: brune Hårfarge: brunt Høyde: 160 Utdannelse: Reiseliv Yrke: Hjemmeværende -men begynner på Interiørskolen nå i høst Yndlingsmat: Indrefilet, pizza og grønnsakssuppe Yndlingsfilm: Mange, men bl.a Pulp Fiction, Notting Hill, Pretty Woman, Grease, American Pie filmene.. Hvor langt har du kommet i utredning? Blir jeg ikke gravid iløpet av 1 år så adopterer vi, men har akkurat begynt så... Annet: GOD HELG!
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 22. september 2006 #24 Skrevet 22. september 2006 Alder: 24 år Bosted:Telemark Bolig:enebolig Sivilstatus:sambo Barn fra før:0 Prøvd lenge:mar 06 Håper på gutt eller jente:spiller ingen rolle så lenge barnet er helt og friskt Dyr:Allergisk.....men har så lyst på! Øyenfarge:blå Hårfarge:blond Høyde:158 Utdannelse:Reiseliv Yrke:Butikk medarbeider Yndlingsmat:Pasta Yndlingsfil m:Bridget Jones...begge to..... Hvor langt har du kommet i utredning? Annet:
kevinsmamma Skrevet 22. september 2006 #25 Skrevet 22. september 2006 Alder: Bosted: Bolig: Sivilstatus: Samboer Barn fra før: 1 gutt på 7mnd Prøvd lenge: 2pp Håper på gutt eller jente: ja, selvfølgelig Dyr: ingen, det går ikke. hehe Øyenfarge: blå Hårfarge: blond Høyde: ca. 170 Utdannelse: negledesigner, og skal bli sosionom(er student nå) Yrke: Hjemmeværende mamma:) Yndlingsmat: taco Yndlingsfilm: Pirates og Carribian Hvor langt har du kommet i utredning? ikke til utredning Annet:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå