Gå til innhold

flere som har opplevd dette? les ALLE sammen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det omtrent 11 mnd siden jeg fødte. gikk på cerazette til babyen var 5 mnd. da ble pakken tom og har ikke brukt noe siden. fikk mensen da baby var 7 mnd og har hatt den sånn passe regelmessig siden. sist jeg fikk den var det bare 3 uker siden gangen før, men nå er det gått over 1 mnd siden sist. for et par dager siden så jeg tegn til at mensen skulle komme tilbake (lys rosa-brun utflod), men igår og idag er det fortsatt ikke skjedd noe. jeg kan umulig være gravid tror jeg ettersom vi har brukt kondom hver gang bortsett fra på veldig veldig sikre dager. hadde vel usikker sex rett etter at forrige mens var over og nå for to dager siden. kan sex utsette mensen noen dager? altså siden symptomene forsvant etter sex?

må være anonym nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være gravid for det.... Jeg ble gravid på noen veldig veldig sikre dager.... så vidt ferdig med mensen. Ingen dager er sikre visst!

Skrevet

nei kødder du??? men har ingen graviditetstegn da... bortsett fra at jeg er veldig trøtt og hormonell, men det trodde jeg hadde naturlige årsaker..

har ikke ømme pupper, kvalme elr noe sånt...

HI

Skrevet

nei jeg tør ikke... helt ærlig! typen tror jo vi har full kontroll og det tror fortsatt jeg også. vil ikke nevne dette for han før det har gått noen dager til. kan da umulig klare en baby til nå! håper virkelig jeg får mensen idag...

Skrevet

Testen gjør deg ikke gravid, så jeg forstår ikke hvorfor du ikke tørr?

Skrevet

tør ikke å se svaret hvis det skulle være positivt. og så si til typen at jeg er gravid helt ut av det blå uten å ha pratet med han først. kanskje han finner testen også... og kanskje noen jeg kjenner ser at jeg kjøper den på apoteket. kan ikke flere bare svare på om de har opplved det samme da?

Skrevet

ingen som har opplevd begynnende mens for at den så lar vente på seg?

Skrevet

mensen kan være veldig ustabil etter fødsel, og etter bruk av p-piller... kommer kanskje heller ikke fordi du venter sånn på den?? det har jeg opplevd iallefall.. kom få dager etter at jeg testet negativt.....dra på et apotek i en annen by/kommune enn der du bor, om du er redd noen skal se deg.....

lykke til!

god helg :o)

Skrevet

og jeg venter og venter.... fortsatt ikke kommet enda jeg prøver å ikke tenke så veldig mye på den. kommer bare litt lysebrun utflod med av og til en tynn, tynn blodstripe. men jeg har ingen tegn på graviditet. ikke ømme bryster, ikke kvalm, ikke så supertrøtt, men veldig hormonell! HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...