Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Veslejenta er 6 uker, har aldri likt smokken, men jeg vil gjerne at hun skal begynne med det, for å slippe å bli brukt som smokk selv... Noen tips?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Prøv trøst smokken, den er den eneste gutten vår vil ha Får kjøpt den på apoteket, hvis de ikke har den kan du bare bestille. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Heter merket bare Trøst? Aldri hørt om før... :-)
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 vi bruker det vanlige fra mam...det som er fra 0-6 mnd. det gikk noen uker før hun likte smokken...tror hun var 7-8 uker. før det brukte hun den bare i blandt...så det er bare å prøve å prøve..vi hadde flere smokker, så kunne tulla velge hvilken sårt hun trivdes med.
mamo82 *2 jenter* Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Jeg prøvde med MAM sine først, men da ble hun helt hysterisk! Kjøpte Nuk (de har avflatet tupp på undersiden) for å prøve, og de tok hun med det samme! Ellers så foreslo min far å dyppe smokken i sirup, for da ville hun nok ta den, mente han..hihi.. har ikke prøvd det, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå