Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Vi skal reise med fly neste uke, og må ha med oss bilsetet til vesla på tre måneder. Noen som vet om vi får ta det med inn sammen med håndbagasjen? Har ikke lyst å sende det som vanlig bagasje, da det får så hard medfart.... Vi skal fly med Norwegian, hvis det spiller noen rolle...
Gjest Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Hei! Jeg fløy med gullet for litt over en mnd siden (det var med Sas, så det kan jo være forskjeller- men uansett). Når jeg fløy til så fikk jeg ta med setet inn på flyet, dette fordi det var så veldig mange ledige plasser så de slapp å risikere å måtte legge setet i lasterommet ved gaten. Når jeg skulle hjem derimot var flyet nesten fullt, så da turte de ikke la meg ta det med inn. Dersom dere vil ha en garanti for at dere skal få med setet inn så må dere som regel bestille egen billett til den lille.. Når jeg måtte sende setet på vei hjem ble det sendt som spesial bagasje, så det gikk veldig greit :-) Lykke til med flyturen :-)
Mersa og gutta <3 Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Vi fikk m oss bilsete inn på flyet ene gangen, men andre gangen måtte vi sende d...kommer ann på hvor fult flyet er. Da vi fikk d med satt lillegutt i sete hele turen, kjempe topp! Vi fløy m Norwegian begge gangene
Hogne&Anneli Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Jeg fløy med norwegian for en uke siden. Ingen problem med bilsete den gang, og heller ikke de andre 3 gangene. Både sas & norwegian! Hadde billetter som gikk seint på kvelden, og dermed mer sjanse for ledig plass til bilstol. Dersom det er fullt, må du sende den som baggasje. Spør ved baggasje innlevering om det er mange ledige plasser!
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Jeg kunne legge bilsete mitt i bagasje rommet over setene. Det er et akta graco sete. Dette var på SAS. Var i usa og ingen sa noe på at jeg tok det med meg inn i flyet.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 vi reiste med fly innafor norge da, og da hadde vi bilstolen min inn på flyet, la det i det rommet til håndbagasjen over oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå