Gå til innhold

Jenta mi (7 mnd) våkner tusen ganger om natten!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har sovet hele natten fra hun var 3 mnd, men nå det siste måneden har hun begynt å våkne masse for å få mat! Hun spiser svært lite fast føde, for hun vil ikke ha så mye mat, men hele dagen får hun mer enn nok pupp (så mye hun vil) .

Jeg har kanskje gjort noe "dumt", nemlig at første gang hun våkner om natta, så tar jeg henne opp i vår seng, slik at jeg slipper å stå opp å hente henne neste gang hun våkner, så resten av natten sover hun ved siden av meg.Synes hun våkner hele tiden for å få pupp.

Er det for tidlig å nattavenne henne, i og med at hun spiser lite fast føde?

Noen som har erfaring med nattavenning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt også begynte sånn, ble værre når han kom over i vår seng, og jeg var så vâr får lyder og tok han med en gang han laget en liten lyd, det blir feil, de sovner som regel av seg selv igjen. Jeg måtte legge han på eget rom da han ble 8 mnd. og det gikk kjempe fint, den første tiden, måtte jeg inn og stryke litt på hodet for at han skulle vite at vi var i nærheten. Etterhvert ble det to, så en gang, og nå sover han hele natta. Kjempe deilig, dere får prøve dere frem :-)

Skrevet

Ja får nesten bare prøve...Jeg får jo ikke gjort noe særlig på dagen, er så trøtt som en strømpe...

takk for svar :-)

Skrevet

Tassen her er også 7 mnd og har plutselig begynt å våkne en del på nettene. Jeg mater konsekvent IKKE på nettene jeg, men bare gir smokken. Han ligger på eget rom, så det blir litt mas, men jeg får i hvert fall sove mellom slagene, og kan sende mannen inn for å gi smokken innimellom også. Tror han våkner en del nå pga. tenner, syns jeg kjenner det kommer en nå. Også håper jeg vi kommer tilbake i gammelt gjenge snart... han har sovet hele netter i månedsvis nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...