Gå til innhold

Har kjøpt parkdress, overrasket!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å kjøpte parkdress til junior som er 13 mnd. og var fast bestemt på å kjøpe Skogstad sin m/uttagbart fòr eller Reflex sin m/ullfòr. Har fått anbefalt på det sterkeste Reima Tec av ei venninne, men tenkte som så at jeg skulle kjøpe et billigere alternativ og se hvordan det funket. Men fikk nærmest sjokk over forskjellen i vekt på dressene! Ja, du får 2 dresser i 1 hvis du kjøper med uttagbart fòr, men de var betydelig tyngre enn Reima Tec`en. Og tenkte som så når junior er så liten så er det vel greit med lett vintertøy....... Og kjøpte Reima Tec sin vinterdress. Skikkelig slitsomt med dette kjøpegreiene. Vil jo ha det beste til gutten min, men er ikke så lett i denne jungelen. Og så har jeg venninner som synes jeg er teit som har kjøpt så dyr dress.........og dyre vintersko(ecco, veldig lette og fine).Flere som tenker slik som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Tenker slik jeg:

Så lenge man har råd til det, så er det greit, og Ecco er jo veldig bra

Lille gull her hadde både Eccosko i de første skoene hun fikk og sandalene hun har hatt i sommer

(hun er 15 mnd)

Jeg er så glad for at jeg kan gi jenta mi det jeg har lyst til, men de billigere alternativene er jo også bra.

Ble overrasket når vi så på TV2 Hjelper deg, og en dress fra Kappal "slo" både HellyHansen og andre merker som skal være bra

Samme var det på regntøy

Nei, det er som du sier en jungel, hvordan skal man vite sånt?

Vi har forresten kjøpt en dress fra "Play" kjøpte den i G-Sport, virker fin, men har ikke prøvd den enda, den har også avtagbart for og kosta 500 kr.

Skrevet

Jeg er litt irritert på den testen der.

VANNTETT? Ikke narr meg til å le. Den er i bevernylon. Når ble det vanntett, da? Det sier jo seg selv at når vann-testen går ut på å dryppe på tre dråper med vann på dressen med pipette (!) så er det jo ikke rart at til og med den dårligste dressen får topp-score.

Og at de overhode ikke har tatt med sikkerhet som en del av testen er jo ganske utrolig. Og at de også fint har forbigått dette om dressene er tung/lett, myk/klumpete sier jo også litt om testens troverdighet.

Etter et år med troll-suksess i fjor, kjøpte jeg ny i år. Den tåler i allefall sørpevær (noe det er mye av her på vestlandet). Den gamle dressen ser knapt ut som om den er blitt brukt, selv om den har blitt aktivt brukt av en liten krabat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...