Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som kan anbefale en romslig, oversiktelig og god stelleveske?

Og event. pris og hvor jeg kan få kjøpt den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa......

Synes Reflex sin til kr 199 er superpraktisk og romslig !! Selges på reflex sine butikker. Jeg nappet av det mindre pene reflexmerket jeg,da..

Skrevet

Før hadde eg babybjørn sin, og var fornøyd med den. Den hadde magen lommer og var oversiktig. Når eg no fekk to små som eg har utstyr til, kjøpte eg denne:http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=72&varegruppeID=28&vareundergruppeID=25 Og er kjempe fornøyd så langt. Får med meg alt eg treng til jentene, og den er fin. fått mange kommentarar om at den ikkje ser ut som "vanlige" stellevesker.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med babybjørn sin store - den er litt større enn den vanlige babybjørn veska.Den har en hard side (matrom) og en myk(den du evt bærer inntil deg) Den har tre gode rom - det ene kan utvides. Da har du f eks et til skift og klær , et til mat o.l og et rom til deg selv. Denne kan og brukes som sekk. Inneholder og en stellemappe m stelleunderlag til litt småskift - den brukes separat - kjekk og ha i bilen feks med ekstra bleie. Den kosta vel ca 950 kr - bare 150 kr mer enn den litt mindre babybjørn veska - så den var virkelig verdt pengene. Den er ikke sånn "babysttelleveskeaktig" slik at den er fin og bruke som evt hånbagasje for deg på på fly senere.

Skrevet

har og tre unger som jeg kan få plass til skift til i denne.

Skrevet

Jeg har Skip Hop Duo, kjempefornøyd med den :) Masse rom, slik at ting ikke blir liggende og slenge!

Skrevet

Jeg har en rosa(!) Skip Hop Dash, og er veldig fornøyd med denne. Har to bleiebarn, og sår med meg det jeg trenger. Har lyst på en Duo (S*H) også, men den er litt mindre...så Dashen passer best nå.

Den er veldig oversiktlig, du får med deg du trenger, og ser kul ut:-)

Skrevet

Jeg har den samme som Blomman og kan anbefale den på det ALLER sterkeste ! Helt super ! Man får plass til alt og den er bare rett og slett

SUPER ! Den store med to hvite striper, den kan også brukes som ryggsekk, så sambo kan lett ta den med seg. Kjempefornøyd !

Skrevet

Jeg har Skip Hop, husker ikke om det er dash eller duo...uansett er jeg kjempefornøyd :)

Skrevet

Tusen takk for svar:) Nå skal jeg sjekke ut anbefalingene deres.

Tar gjerne imot flere også jeg.

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med One Tree hill sin, den har mange rom, egen stellematte, to kjølerom.. men så syns jeg den ble litt stor å dra med seg rundt i nærområdet hver dag, og følte behov for en litt mindre en.

Kjøpte meg en Skip hop, den minste. Er duperfornøyd. Får med meg bleieskift, klesskift, mine ting.. mm. Den kan også utvides etter behov og har også stellematte. Og så kan man lett gjøre den om til skulderveske.

Får kjøpt den for 649,- på happyland på svinesund, eller noen anbefaler å bestille den fra en australsk eller new zealand's nttbutikk.. husker ikke hvilken da så klart.. rundt 400,- der (for å si det sånn, det fikk jeg jo så klart høre etter at jeg hadde kjøpt den..)

Skrevet

jeg har reisebagen sin stelleveske, og er kjempe fornøyd. masse rom og god oversikt. kostet 450,- på barneverden. den kan brukes som beautybag/stor toalettmappe senere og har en krok man kan henge den opp etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...