Ranveig R Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Her ligg eit par bilete frå bursdagen til veslegut. Det har vore ein storrta dag! http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/395023/offset/18 (bla vidare)
*Magic* Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Så koselig med bursdag:) Kjempe søt kake også forresten. Tror nok det er en som har kosa seg masse i dag, og som vil sove godt i natt!
baby220206 Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Så søøøøøøøøøøøøt!! jeg kommer til å savne deg masse Ranveig R!!!
Beama Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Så koselig! grattis med dagen til gutten din!
NickNoLte Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 gratulerer med dagen! :-D så stilig kake da!! Så flink du er (eller hvem som har bakt den) kan jo bare drømme om å få til noe så fint selv, men hvordan gjorde du med den? Lagde kaka i langpanne og laget former ut fra det? eller lagde du kake i springform - og...? jeg er ingen bakemester...
Ranveig R Skrevet 22. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2006 Kaka er forholdsvis enkel... Deigen er klipp-og-rør-pose frå Toro (hadde liksom nok å gjere om eg ikkje skulle begynne å måle opp mjøl og alskens andre saker ) Kjøpte den som det står langpanne sjokoladekake på, og fordelte i to 22cm springformer. Vent til kakene er kalde. Den eine kaka er magen til katten. Så tar ein og skjærer av ein "nymåne" av den andre kaka for å bruke til hale. Så skjærer ein av dei nederste 7-8cm av kaka som skal bli hovudet. Denne delen skjærer ein i to - og vips har ein to ører. Plasseringa på delane ser du ut ifrå biletet ) Det er ikkje vanskeleg i det heile tatt faktisk, men eg er ikkje så flink til å forklare. Ellers brukte eg lakrissnører til auge, nase, munn og værhår. Og så dryssa eg konditorfarga melis over eit utklipt 1-tal på magen. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå