Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 ....og tenk, det er faktisk da 6 mnd siden sist gang......ikke rart jeg hadde fått langt hår:-) Klippet av mange centimetere og vips så kom krøllene frem igjen:-) Og da frisøren syntes at jeg hadde så utrolig tykt hår, måtte jeg le.......har jo faktisk mistet halve "parykken" siste mnd, etter at frøken Hannah har sugd all næringen ut av meg:-) Følte meg plutselig så velstelt etter frisørbesøket at jeg dro rett på kafè og drakk et par kaffe latte med en venninne, før jeg skulle hjem til søster. Har vært der i hele dag og kveld og har akkurat kommet hjem. Hatt en herlig dag sammen med henne og vi har ledd og grått, strøket masse, hengt opp bilder, sett på film, spist deilig middag og fått nystekte horn levert på døra av min svigermor:-) Det er så godt med slike dager! Imorgen er det 1 år siden våre venner mistet sin ene tvillinggutt i drukning og de har det tøft nå......sorg og glede - hele tiden hånd i hånd...... Da skal vi på graven til lille engelen deres og tenne lys....
Dream Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Så Deilig å få frisket seg opp litt hos frisøren. Blir glad bare av å tenke på det. Til geburstagen min i august fikk jeg en time hos frisør med striping og "barnevakt" i gave av datteren min - hun synes jeg hadde stått på så mye og ønsket å gi meg en gave til kun meg.. Det var så deilig og jeg følte meg som et nytt menneske. Super datter!. Du og søsteren din må ha et helt nydelig forhold. Så godt at dere har så nær kontakt og får pratet masse - godt for dere begge. Huff, så tøfft for venninden din. Absolutt ingenting kan vel være verre enn å miste et barn - helt umulig å sette seg inn i dere situasjon! ! Send noen tanker fra meg også da. Første året er vel kanskje det vanskeligste. Har to vennepar som også har mistet babyer - ufattelig. I morgen er det 4 år siden pappa døde - og jeg synes det er ille. Savner han faktisk hver eneste dag fortsatt. Merker det jo ekstra når "dødsdagen" runder nok et år. Sønnen min skal kjøre opp på lettsykkel imorgen - vi mener dette er en god dag å gjøre det på. Da passer sikkert Moffa ekstra godt på han, og hjelper han. Vi tror jo fortsatt han er med oss og passer på oss fra den andre siden. Om Even er i form (etter vaksine idag) skal nok vi også avgårde å tenne et lys imorgen.
♥Snulder Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Har ikke vært hos frisøren på over 2 år jeg!! Klipper tuppene selv når det blir for ille splittet!!! Jeg har hår omtrent ned til beltet, men det er ikkeforenelig med små barn å ha det hengende løst. Går derfor alltid med oppsatt hår. Kunne like gjerne hatt piggsveis:) Så forfordelig med de som har mistet ene tvillingen sin. Jeg har mistet to menn.. men det er ingenting i mot å miste et barn!!!! Akkurat det vet jeg ikke om jeg hadde overlevd. Bare tanken er forferdelig! Ungene er det beste man har! Uforbeholden kjærlighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå