Gjest Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Har vært inne på pappa siden for første gang... Leste deres irritasjon da det var kvinner som hadde tatt ord i munnen, å skrevet på siden. Jeg skjønner dem MEGET godt og har forståelse for deres ønske!!! Så jeg velger som kvinne å si ifra om at vi MÅ ligge unna å skrive!!!!! Så vis respekt...å de er verken frekk eller nebbete som krever det! Det står følgende under overskrifte for det forumet:LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Heisann, jeg har ikke vert innom pappa siden... Er ny her. Men merker her er lite menn:( det er litt trist egentlig... Skulle ønske det var flere av dem... Men ok;P jeg har ikke tenkt å skrive på pappasiden ivertfall;)
vims-74 Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Er ikke rart det er lite menn på de andre sidene, de blir jo kjeppjaget som perverse kåtinger eller idioter bare de sier noe "på skjeiva" Men er enig, skulle vært flere menn her inne, man får ofte et litt mer nyansert bilde på ting når noen som ikke er så proppfulle av sinte hormoner kan gi et og annet svar på ting
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Hehehe, ja skal vere enig her er jenter/damer med sinne;P Er litt morsomt egentlig, for jeg kan vere hissig selv, men slenger ikke dritt ut på sidene fordi om;P Skulla vert flere menn her ja, er kjekt å høre hva gutter/menn har og si og deres syn på oss gravide. Vi kan jo vere både, kåte,sure,sinte,deppa osv!! Hadde vert bra om guttene/menna som er her, får si hva de synest og hva de føler!! Er ikke bare oss gravide som har noe på hjerte! Er sikkert deilig for det andre kjønnet å få fortelle noe de er usikker på,lurer på osv;P Vi jenter er jo så flinke til det ivertfall! Så kom igjen gutter!! Fortell oss nå
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg er MANN og ja jeg er inne her å leser... legger skjelden innlegg her egentlig.. hmm spørsmål.. kvinnfolk,graviditet og sex. Min første opplevelse i forbindelse med det var med ei dame som var gravid sikkert i 5 mnd ,men jeg var ikke faren,det var da jeg var 20 og i militæret.. litt ekkelt, skummelt men litt sexy også siden dama var kjempetrygg på seg selv og visse godt at sex ikke var farlig når du var gravid.. og seff var hun driiiiit kååååååt Årene gikk og jeg skulle bli far selv.. Mange år med sex med samme partner i forkant av graviditeten så sexlivet var litt preget allerede.. sikkert sex 1-2 ganger i uken. Når kona mi ble gravid så ble hun emosjonell og masse følelser ble satt i spille og sexdriften ble nedsatt.. Jeg hadde jo lest om dette så jeg visste at noe kom, men syntes det var turnoff selv å ha ei sippe-kjærring i senga.. Det er liksom ikke da du tenker på sex.. og når jeg tenkte på sex ville ikke hun..TYPISK..... høyrehånden er min redning også mens vi venter nr 2 i januar. ps.. prøver å piffe opp sexlivet denne gangen med å bruke venstre noen ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå