Mamma til verdens beste barn Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Har noen peil på hva regntrekket til denne koster? Til sportsvognen altså, ikke dreami'en.
Northernlights Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Jeg bruker bare Teutonia regntrekket, jeg. Det kostet 395 kroner, men var gave fra mamma. Det er litt stort nederst, men ikke noe som helst problem å bruke samme som til bagvogn. Dem kan man få billig på obs, tror jeg.
Ranveig R Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Eg trur vi betalte like under 500kr for vårt. Men idå eg vi var i England kjøpte eg eit billig regntrekk som passer til alle(?) sportsvogner/triller med kalesje. Kosta vel £12 eller noko slikt, og er enklare å få på, og litt mindre stivt. Har originaltrekket liggande i bilen for krisetilfeller.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 jeg var å så i dag...på babyshop koster det originale quinny freestyle trekket 399,-..jeg skal også kjøpe men tror jeg velger et sort vanlig regntrekk jeg.
*Magic* Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 På goingen.no selger de universal regntrekk til kr. 199,- Du kan jo se på det i alle fall:) http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=109&varegruppeID=31&vareundergruppeID=50
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Jeg bruker samme regntrekk som fulgte med Dreami`en på sportsdelen, den er noe trang ja - men går helt utmerket, dessuten er regntrekket gjennomsiktig så tulla får sett alt hun pleier å se. Kjøpte et sort regntrekk (tror det var til 99,- på Sparkjøp), men synes liksom tulla ble så borte inni vogna og dessuten fikk hun ikke sett hvor vi trilla, derfor tok jeg regntrekket fra Dreami`en og bruker denne på sportsdelen... Er kjempefornøyd!!!
Lykkelig m@mm@ Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Tror jeg betalte 349,- for det. Jeg er kjempefornøyd !!! Prøvde ulike regntrekk på vogna i butikken, og kom fram til at quinny sitt var verdt pengene. Fikse detaljer, barnet ser gjennom det/ gjennomsiktig hele veien, og sitter godt på vogna.... Litt klønete forklart dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå