Gå til innhold

Regntrekk til Quinny freestyle 3xl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen peil på hva regntrekket til denne koster? Til sportsvognen altså, ikke dreami'en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bare Teutonia regntrekket, jeg. Det kostet 395 kroner, men var gave fra mamma.

Det er litt stort nederst, men ikke noe som helst problem å bruke samme som til bagvogn. Dem kan man få billig på obs, tror jeg.

Skrevet

Eg trur vi betalte like under 500kr for vårt. Men idå eg vi var i England kjøpte eg eit billig regntrekk som passer til alle(?) sportsvogner/triller med kalesje. Kosta vel £12 eller noko slikt, og er enklare å få på, og litt mindre stivt. Har originaltrekket liggande i bilen for krisetilfeller.

Skrevet

jeg var å så i dag...på babyshop koster det originale quinny freestyle trekket 399,-..jeg skal også kjøpe men tror jeg velger et sort vanlig regntrekk jeg.

Skrevet

Jeg bruker samme regntrekk som fulgte med Dreami`en på sportsdelen, den er noe trang ja - men går helt utmerket, dessuten er regntrekket gjennomsiktig så tulla får sett alt hun pleier å se. Kjøpte et sort regntrekk (tror det var til 99,- på Sparkjøp), men synes liksom tulla ble så borte inni vogna og dessuten fikk hun ikke sett hvor vi trilla, derfor tok jeg regntrekket fra Dreami`en og bruker denne på sportsdelen... Er kjempefornøyd!!!

Skrevet

Tror jeg betalte 349,- for det. Jeg er kjempefornøyd !!! Prøvde ulike regntrekk på vogna i butikken, og kom fram til at quinny sitt var verdt pengene. Fikse detaljer, barnet ser gjennom det/ gjennomsiktig hele veien, og sitter godt på vogna....

Litt klønete forklart dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...