Dotten Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Snuppa fylte 1 år den 17. så nå "flytter" vi også inn hit
Gjest Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 velkommen inn hit!! og gratulerer med års dagen på etterskudd:)
Ranveig R Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Gratulerer med overstått! Eg er heilt fersk her inne eg og, guten vår har nemlig bursdag i dag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå