Gå til innhold

HJELP! Er det ennå håp for meg???

♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser om alle som tester positivt og at de fleste kjente mange gravidsymptomer bare dager etter EL. Nå er jeg 8 dager over positiv EL test, og har null symptomer selv om jeg kjenner etter alt jeg kan :-). Betyr det at "toget har gått" for denne p.p. også?

Jeg har jo to små barn, men jeg husker faktisk ikke om jeg kjente noe før positiv test... de to var ikke skapt under konstant EL testing og sextvang heller, så kanskje derfor jeg ikke husker noe? Æsj, så kjipt det er å være SÅ opptatt av å bli gravid. Tror faktisk jeg skal prøve å ikke teste og telle dager neste p.p. (jeg kan jo drømme om at jeg skal klare akkurat det ;-)).

Klem fra en undrende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å neida! Toget har ikke gått før tanta har kommet :-)

Så bli med oss andre i uke 39 og hold motet oppe, det nærmer seg nå :-)

Klem

Skrevet

Takk Maja! Håpet er vel lettere redusert, har mye mensmurringer om dagen, og det er vel ikke akkurat et graviditetssymptom?

Skrevet

Å joda :-) Det er et klassisk symptom. Men de klassiske er jo også klassiske pms symptomer. Og det er mange her som ikke hadde noe særlig med symptomer da de fant ut at de er gravide. Så la oss holde håpet forsiktig oppe inntill det motsatte er bevist :-)

Skrevet

er det flere som vet om det ennå er håp... ja, jeg er desperat og ja, jeg vil gjerne skru tiden en uke frem :-)

Skrevet

Det er jo kjempemange som ikke har noen symptomer så tidlig, så det er jo selvfølgelig fremdeles håp for deg, du har jo enda ikke fått tr.

Det er jo også flere som ikke har noen symptomer i det hele tatt i løpet av hele svangerskapet også. Lykke til med venting på ikm da:o)

Skrevet

selvfølgelig er d håp! d er IKKE normalt å ha graviditets symptomer så tidlig! d skjer først når hormon nivået stiger betraktelig (oftest 4-8 uker)

denne symptomjakten er nok mer et resultat av de som prøver måned etter måned. d blir val kanskje slik :) når en håper og håper.

d er litt dumt for jeg ser flere som deg som blir fortvila for di ikke har symptomer. men somsagt, d er ike vanlig å ha symptomer så tidlig! d er nok heller symptomer på tr eller rett og sllett vanlige ing som skjer i kroppen! ser de fleste som blir gravide fort har hverken symptomer eller går på symptomjakt, d er somregel de som dessverre ikke blir gravide så fort og må vente og vente som begynner med dette.

så ta det heelt med ro.

jeg har også to barn fra før og har aldrig kjent no symptomer før d har gått flere uker!

d er klart en får ikke graviditets symptomer mens egget er på vei til å feste seg .p slike ting som stikkninger i mage og kvlme så tidlig osvosv er slik som fåregår i kroppen hele tiden og vil bare lure dg.

tror d er best å prøve og IKKE hnege seg opp i den symptomjagingen og listene! ikke sunt :)

Skrevet

Det er masser av håp!

Jeg er *tenke etter*.... en uke (ikke mer???) over el nå og merker lite til noe symptomer, og normalt ville jeg ikke lett etter noen heller siden det burde vært omtrent akkurat nå egget burde ha festet seg, men jeg hadde en ørliten blødning på mandag (håper det var festeblødning) så derfor er jeg litt på symptomjakt likevel ;-) Eneste jeg evt kan skryte på meg er at det stikker veldig i magen på en annen måte enn når TR er underveis, har hatt et veldig ustabilt humør de siste to dagene og er utrolig fysen på honnikorn, men alt dette kan like gjerne være noe annet tross alt. Er ikke kvalm, ikke ekstra trøtt, tisser ikke mer enn vanlig osv. Så vi får nok bare vente og se. Jeg testet attpåtil negativ i dag (jada, jeg vet det var dumt å teste så tidelig!), men har fortsatt håp :-) Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...