Gå til innhold

Noen som har gode råd ang. soving?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her soves det som regel fra halv ti til ett-to tiden, men etter det så er det opp annenhver time. Prøver å gi henne smokken og roe henne i stedet for å gi pupp, men det har ikke virket så bra. Mulig jeg må ha henne i sengen vår så jeg kan gi henne smokken kontinuerlig, for nå går det to sek så må jeg stå opp å gi smokken på ny. Føler at hun spiser godt også om natten, men hun sovner veldig fort og det er ikke alltid like lett å holde henne våken gjennom et helt måltid. På dagen går det også ofte bare to timer mellom hvert måltid... Jeg vil så gjerne ha litt kvalitetssøvn (+ dersom hun sover litt lenger strekk, så flytter kanskje mannen min inn i dobbeltsenga igjen!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre sånn når de de er så små. Noen barn sover mye, andre spiser hele tiden. De gode nyhetene er at dette går seg til når de blir større og magen har plass til mer mat av gangen :o)

Skrevet

Hei

Har desverre ikke noen gode råd ,men jeg og lille Emil Andre har det akkurat likkens. Jeg bader han hver kveld i ni, halv ti tiden også får han mat og sovner som regel i ti, halv ellve tiden.....sover kjempe godt til ca tre om natten , men etter det måltidet er det opp veldig ofte , han er veldig urolig.....sover nesten ikke på dag tid heller....kanskje en eller to timer til sammen på en hel dag.....slitsomt, så jeg vet hvordan du har d.......(lillegutt er to mnd)

Skrevet

Det er forsåvidt sant, men hvorfor sover hun så lenge det første strekket?? Kan hun ikke skjønne at mamma ikke legger seg halv ti??

Skrevet

Det er kjempefrustrerende, jeg vet!! :o) Men det du bør tenke på er om du i en periode kanskje bør legge deg halv 10 du også, så får du iallefall noen timers søvn der... Pass på å sove når du kan. Hold ut - jeg lover at det blir bedre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...